اخبار پلیسی

ساخت وبلاگ

عکس های میراندا کر Miranda kerr روی جلد مجله Elle

عکس های میراندا کر Miranda kerr روی جلد مجله Elle 

عکس های جدید میراندا کر miranda kerr روی جلد مجله مد یعنی Elle منتشر شد و شما می توانید این تصاویر را در ذیل مشاهده کنید. میراندا کر Miranda Kerr یکی از معروف ترین و زیباترین مدل ای هالیوودی است که این روزها با مجله ال Elle همکاری داشته است. به همین بهانه جدیدترین عکس هایی که برای مجله ال گرفته است را طراحی کرده ایم.

میراندا کر Miranda Kerr متولد 20 آوریل 1983 مانکن استرالیایی است. او یکی از مانکن‌های معروف ویکتوریا سکرت است. میراندا در سال 2010 با هنرپیشه معروف هالیوودی، اورلاندو بلوم ازدواج کرد. این دو، اکنون صاحب پسری به نام فیلین هستند. کر در سال 2013 از اورلاندو بلوم جدا شد.

اِل ( Elle ) عنوان مجله‌ای است جهانی که اصالتا فرانسوی است و از سال ۱۹۴۵ به زبان فرانسوی و از سال‌های بعد به زبان‌های دیگر منتشر می‌شود. این نشریه در رابطه با مد و پوشاک زنانه، زیبایی، سلامت و سرگرمی می‌باشد. ال Elle بزرگترین و پرتیراژترین مجله مد و پوشاک جهان است.

عکس های میراندا کر Miranda kerr روی جلد مجله Elle

عکس های میراندا کر Miranda kerr روی جلد مجله Elleعکس های میراندا کر روی مجله العکس های میراندا کر Miranda kerr روی جلد مجله Elle

عکس های میراندا کر Miranda kerr روی جلد مجله Elleجدیدترین عکس های میراندا کرعکس های میراندا کر Miranda kerr روی جلد مجله Elleتصاویر معروف ترین مدل هالیوودی میراندا کر روی مجله ال

 

 

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 341 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 3:35

همه چیز درباره همفری بوگارت ستاره تاریخی سینما

همه چیز درباره همفری بوگارت ستاره تاریخی سینما 

بازی درخشان همفری بوگارت را در کنار اینگمار برگمان در فیلم محبوب دوران یعنی کازابلانکا,همه دیده اند.همفری بوگارت یکی از شخصیت های دوست داشتنی و البته مردانه تاریخ سینما است که نام او همیشه در تاریخ جاودان خواهد ماند. 

او هنرپیشه افسانه ای فیلم های دهه چهلی از جمله «کازابلانکا»، «شاهین مالت» و «داشتن و نداشتن» است. هامفری دیفراست بوگارت، زاده 25 دسامبر 1899 در نیویورک سیتی، به زعم بسیاری بزرگترین ستاره سینمایی تمام دوران ها محسوب می شود.

همه چیز درباره همفری بوگارت ستاره تاریخی سینما

بوگارت بازیگری را در دهه بیست در برادوی آغاز کرد و در دهه سی در هالیوود نقش هایی در فیلم های کم بودجه بدست آورد. نقطه عطف بازیگری او در دهه چهل بود که نقش هایی افسانه ای در فیلم های «شاهین مالت» و «کازابلانکا» بازی کرد.

او در کل زندگی اش چند بار ازدواج کرد و آخرین همسرش لورن باکال بود. هامفری در سال 1957 در 57 سالگی از سرطان مری درگذشت.

بوگارت که نام خانوادگی اش به زبان هلندی به معنای “باغبان” است در خانواده ای ثروتمند و برجسته ساکن نیویورک به دنیا آمد که نسبت فامیلی مستقیم با اولین مهاجرین هلندی در نیویورک داشتند. پدرش، بلمانت دیفراست بوگارت، جراحی محترم و سرشناس و مادرش مائود هامفری، نقاش و مدیر هنری مجله مد موفقی بود.

یکی از نقاشی های مادرش از او در کمپین تبلیغاتی ملی برای غذای بچه ملین مورد استفاده قرار گرفت که مدت کوتاهی هامفری کوچک را تبدیل به بچه ستاره مشهوری کرد. بعدها بوگارت اینطور از این تبلیغات یاد می کرد: «برهه ای در تاریخ آمریکا هست که هر مجله ای را که بر می داشتید و ورق می زدید، امکان نداشت دک و پوز مرا در آن نبینید.»

با آنکه مادر هامفری بارها در مدت کودکی او نقاشی هایی از او کشید، ولی چنان جدیت و وسواسی نسبت به کارش داشت که هرگز صمیمیت و علاقه ویژه ای به پسرش نشان نداد. آنطور که خود بوگارت می گوید: «اگر وقتی بزرگ شدم روزی برای مادرم پیام تبریک روز مادر یا دسته گل می فرستادم، گل ها و پیام را پس می فرستاد.»

خانواده بوگارت ملکی در نزدیکی دریاچه کاناندی‌گوا، یکی از زیباترین دریاچه های کوچک شمال ایالت نیویورک داشتند و همانجا بود که بوگارت شادترین روزهای کودکی اش را گذراند.

تابستان ها شطرنج بازی می کرد و قایق رانی می کرد و این دو سرگرمی گاهی در طول کل زندگی اش تا مرز وسواس کشیده شدند. وی به مدرسه معتبر و با پرستیژ ترینیتی در نیویورک سیتی رفت، جایی که در میان ثروتمندان دیگر فقیر و بی تفاوت محسوب می شد.

نمرات پایین، نام معمولی و لباس های تشریفاتی که مادرش مجبورش می کرد بپوشد و همچنین بی کفایتی اش در ورزش ها باعث شده بود که بوگارت سوژه جوک ها و شوخی های دوستانش شود. یکی از دوستانش درباره او اینطور می گوید: «بوگارت هیچوقت در هیچ کاری مشارکت نمی کرد. دانش آموز خیلی خوبی نبود… اون تو کلاس ما در هیچ چیزی کمک نمی کرد.»

علیرغم وضعیت تحصیلی ضعیف در مدرسه، والدینش در سال 1917 تصمیم گرفتند که او را به آکادمی فیلیپس در اندوور ماساچوست بفرستند که مدرسه شبانه روزی سختگیری بود و زمانی جان آدامز مدیرش بود. در نتیجه بوگارت نتوانست با استانداردهای آکادمیک بالای این مدرسه خودش را تطبیق دهد و در ماه مه سال بعد اخراج شد.

هامفری که حالا جوانی بیقرار و نامطمئن از زندگی اش بود، تنها چند هفته پس از اخراج از مدرسه، داوطلبانه به نیروی دریایی ایالات متحده پیوست تا در جنگ جهانی اول بجنگد. او از طرز تفکر آن زمانش اینچنین می گوید: «جنگ خیلی چیز خوبی بود. پاریس!

دختران فرانسوی! لعنتی! … جنگ یه شوخی بزرگ بود. مرگ؟ مرگ برای یه پسربچه 17 ساله چه معنایی می تونه داشته باشه؟» شاید مهمترین واقعه خدمت هامفری در نیروی دریایی جای زخمی بود که سمت راست لب بالایی اش باقی ماند و بعدها تبدیل به یکی از ویژگی های اصلی صورت مردانه و سرسخت او شد.

همه چیز درباره همفری بوگارت ستاره تاریخی سینما

با آنکه روایات مختلفی وجود دارد، ولی مشهورترین داستانی که درباره این زخم شنیده شده این است که بوگارت این زخم را به هنگام اسکورت کردن یک اسیر برداشته است.

ظاهراً این اسیر از او یک نخ سیگار طلب می کند و وقتی هامفری دست به جیب می برد تا کبریت دربیاورد، او با دستبندی های به دست هایش دارد به صورت هامفری می کوبد و تلاش ناموفقی برای فرار انجام می دهد.

در سال 1919 بوگارت با افتخار از نیروی دریایی مرخص می شود و دوباره با این سوال روبرو می شود که حالا با زندگی اش باید چه کند. یک سال بعد وی با بازیگر تئاتری به نام آلیس بریدی آشنا می شود که برایش کاری در سمت مدیر صحنه پیدا می کند.

سال بعد از آن یعنی در سال 1921، بوگارت برای اولین بار روی صحنه تئاتر می رود و نقش گارسونی ژاپنی را بازی می کند. تنها دیالوگی که او با لهجه ژاپنی ادا می کند این است: «نوشیدنی برای بانوی من و مهمانان بسیار گرامی اش».

پدر بوگارت با دیدن نقش بسیار کوچکی که پسرش برای اولین بار روی صحنه تئاتر اجرا می کند برمی گردد و به فردی که کنارش نشسته می گوید: «پسره خوب بازی می کنه، مگه نه؟»

همین تجربه کوچک روی صحنه برای بوگارت کافی است تا تصمیمش را بگیرد و بازیگر شود و بیش از ده سال تلاش کند تا حرفه بازیگری اش را ارتقا دهد و ابتدا با نقش های کوچکی در برنامه هایی مانند «اعصاب» و «موشک هوایی» کارش را آغاز می کند.

سپس در سال 1934 بالاخره بازی غیرمنتظره ای در «جنگل مرعوب» ساخته رابرت شروود از خود نشان می دهد. وی نقش دوک مانتی، قاتل فراری را بازی می کند و آنقدر واقعی این نقش منفی را ایفا می کند که مخاطب اولین بار که او روی صحنه راه می رود آهی از سر ترس و وحشت می کشد.

همه چیز درباره همفری بوگارت ستاره تاریخی سینما

دو سال بعد، پس از اجرای این نقش در فیلم سینمایی اقتباسی از همین نمایش، بوگارت دیگر به عنوان یکی از بازیگران مشهور هالیوودی شناخته می شود که برای نقش های مجرمین و جنایتکاران به سراغش می روند. فیلم های گانگستری و جنایی اولیه او شامل «اومالی بزرگ» (1937)، «بن‌بست» (1937)، «مدرسه بزهکاری» (1938) و «شاه دنیای زیر زمین» (1939) می شوند.

بوگارت به خاطر اجرای نقش های مشابه یکدیگر در همه فیلم هایش احساس محدودیت می کرد. او توانست با بازی در نقش سم اسپید در شاهکار فیلم نوآر «شاهین مالت» از نقش های کلیشه ای قبلی فرار کند و همانطور که می دانیم این فیلم باعث شد که بوگارت مهارت خود را به عنوان یک بازیگر ثابت نماید و این درست در زمانی بود که او نقش اول فیلم رمانتیک و جنگی «کازابلانکا» را در سال 1942 به دست آورد.

وی نقش ریک بلین، مردی آمریکایی را در این فیلم ایفا کرد که می کوشید در بحبوحه جنگ جهانی دوم، رابطه اش را با دوست نروژی اش (اینگرید برگمن) از سر بگیرد. «کازابلانکا» سه جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردان را از آن خود کرد و امروزه یکی از بهترین فیلم های تمام دوران ها محسوب می شود.

بسیاری از جملاتی که در این فیلم ادا شده اند نیز حالا تبدیل به گفته های معروفی شده اند، به خصوص جمله فراموش نشدنی بوگارت در پایان فیلم که می گوید: «من فکر می کنم این شروع یک دوستی زیباست.»

هامفری بوگارت که به خاطر فیلم «کازابلانکا» یکی از محبوب ترین بازیگران هالیوودی است، با ایفای نقش در بیش از 80 فیلم، دوران حرفه ای طولانی و متمایزی داشت و به یادماندنی ترین بازی او بعد از «کازابلانکا»، فیلم «ملکه آفریقایی» محصول سال 1951 بود که در آن با کاترین هپبورن همبازی شد و برای این نقش جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کرد.

وی پس از دریافت این جایزه گفت: «بهترین راه برای زنده موندن بعد از گرفتن یه اسکار اینه که دیگه هیچوقت برای بردن یه اسکار دیگه تلاش نکنی. دیدید که برای برنده های این جایزه چه اتفاقی میفته.

همه چیز درباره همفری بوگارت ستاره تاریخی سینما

اونا بقیه عمرشونو به رد کردن فیلمنامه ها می گذرونن و دنبال نقشی عالی هستن تا یه اسکار دیگه ببرن. امیدوارم دیگه حتی نامزد جایزه اسکار نشم. از این به بعد فقط می خوام نقش های معمولی بازی کنم.» مهمترین فیلم های بعد از اسکار بوگارت عبارتند از: «شورش کِین» (1954)، «سابرینا» (1954) و «هرچه سخت‌تر به زمین می خورند» (1956).

در سال 1956، زمانی که هنوز هامفری در اوج دوران بازیگری اش بود، به سرطان مری مبتلا شد و جراحی هم مانع رشد توده سرطانی اش نشد و در روز 14 ژانویه 1957 بوگارت در 57 سالگی از دنیا رفت. در حالیکه هامفری بوگارت در زمان مرگش یکی از برجسته ترین و درخشان ترین ستاره های سینمای کشورش محسوب می شد، تا ده ها سال بعد از رفتنش، شهرت او بیشتر و عظیمتر می شد.

فیلم های او در دهه شصت مورد تحسین منتقدین قرار می گرفتند و شخصیت او به شدت ستایش می شد و به خاطر شوالیه گری ضدهالیوودی اش بود که بوگارت هنوز هم که هنوز است، محبوبیتی فراتر از دوران خود دارد که هیچ بازیگری تابحال به این درجه دست پیدا نکرده است.

در سال 1997 بود که مجله انترتینمنت ویکلی وی را «افسانه شماره یک تمام دوران ها» نامید و در سال 1999، موسسه فیلم آمریکا او را برجسته ترین و بزرگترین ستاره سینمایی تمام عصرها لقب نهاد. ناتانیل بنچلی، دوست بوگارت که زندگی نامه نویس نیز هست، حیات او را اینطور خلاصه کرد: «بوگارت با کمال و پایبندی اش به آنچه فکر می کرد درست است، به این درجه رسید.

او به رک‌گویی، سادگی و صداقت ایمان داشت و این برای بعضی ها سنگین تمام شد و او را در میان دیگران عزیز کرد.»

هامفری در طول عمرش چهار بار ازدواج کرد و در سال 1926 بود که با همسر اولش، هلن مِنکن زندگی مشترکش را آغاز کرد. آنها کمتر از یک سال بعد از هم جدا شدند و در سال 1928 وی با هنرپیشه دیگری به نام مری فیلیپس ازدواج کرد.

زندگی این دو به خاطر نقل مکان بوگارت از نیویورک به هالیوود از هم پاشید و در سال 1938 بود که او با همسر سومش، مایو متوت ازدواج کرد. زناشویی آنها پرتلاطم و آشفته بود و در هالیوود به عنوان “بوگارت های جنگجو” معروف شده بودند تا آنکه در سال 1945 متارکه کردند.

کمتر از دو هفته پس از طلاق متوت، هامفری با بتی پرسک یا بهتر بگوییم لورن باکال، همبازی جوان و فوق العاده زیباش در فیلم «داشتن و نداشتن» ازدواج کرد. آنها دو فرزند به نام های استیون و لسلی داشتند. بوگارت و باکال تا لحظه مرگ او در کنار هم ماندند.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 243 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 3:35

نوادگان ستاره های هنر در حال چه کاری هستند

نوادگان ستاره های هنر در حال چه کاری هستند

بسیاری از ستاره های قدیم سینما و حوزه هنر اکنون دارای نوه هستند و میخواهیم ببینیم نوه های این افراد اکنون به چه کاری مشغولند؟ این مسئله همیشه مطرح بوده که سرنوشت فرزندان کسانی که به غول های حوزه ی خود تبدیل می شوند چه می شود، آیا فرزندانشان می توانند نام آنها را زنده نگه دارند؟ البته چراکه نه ولی این مورد شاید شامل حال بعضی از آنها شده باشد که به تعدادی از آنها اشاره می کنیم …

الیسون لا بورجس نوه ی بازیگر فرانسوی “آلن دلون” است، او هم اکنون علاوه بر مدلینگ به بازیگری مشغول است.

نوادگان ستاره های هنر در حال چه کاری هستنداما فرر نوه ی بازیگر و مدل مشهور هالیوود “آدری هپبورن” است که خود نیز یک مدل است.
نوادگان ستاره های هنر در حال چه کاری هستنداونا چاپلین بازیگر سریال پرطرفدار Game of Thrones نوه ی اسطوره ی دوران صامت سینما “چارلی چاپلین” است.
نوادگان ستاره های هنر در حال چه کاری هستندرایلی کو بزرگترین نوه ی “الویس پریسلی” خواننده ی مشهور است که هم اکنون در سریال The Girlfriend Experience بازی می کند.
نوادگان ستاره های هنر در حال چه کاری هستندمدل صنعت فشن سوفی دال نوه ی “رولد دال” نویسنده ی فقید کتاب کودکان است، او الهام بخش شخصیت اصلی کتاب غول بزرگ دوست داشتنی بوده است.نوادگان ستاره های هنر در حال چه کاری هستندمدل ورساچه توکی براندو نوه ی بازیگر فقید سینما “مارلون براندو” است.
نوادگان ستاره های هنر در حال چه کاری هستندهنرپیشه ی سریال خاطرات خون آشام استیو آر مک کوئین نوه ی اسطوره ی بازیگری “استیو مک کوئین” است.
نوادگان ستاره های هنر در حال چه کاری هستندمدل صنعت فشن دری همینگوی نوه ی “ارنست همینگوی” نویسنده ی مشهور است، ارنست همینگوی از نویسندگان برجستهٔ معاصر ایالات متحده آمریکا و برندهٔ جایزه نوبل ادبیات بود.نوادگان ستاره های هنر در حال چه کاری هستند

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 238 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 3:35

مزاحم 150 دختر دستگیر شد

مزاحم 150 دختر دستگیر شد 

کسی که در فضای مجازی برای 150 دختر ایجاد مزاحمت کرده بود با پیگیری قضایی دستگیر شد. سرهنگ سامان محمدی در این‌باره گفت: چندی پیش در پی وصول مرجوعه قضایی مبنی بر شکایت فردی دال بر ایجاد مزاحمت و توهین به وی، با تحقیقات بعمل آمده از شاکی و بررسی‌های مقدماتی مشخص شد فردی با ایجاد یک پروفایل در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انجام این‌کار کرده است.

وی با بیان اینکه در تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های فنی و تخصصی متهم شناسایی و به پلیس فتا احضار شد، گفت: ‌وی در ابتدا ایجاد مزاحمت برای شاکی را انکار کرد اما پس از مواجهه با شواهد غیر قابل انکار، به بزه انتسابی اعتراف کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: با بررسی‌ دقیق گوشی تلفن همراه متهم، مشخص شد وی در شبکه اجتماعی موبایل‌محور اقدام به فریب و اغفال بیش از ۱۵۰ دختران جوان کرده است.

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد، از شهروندان خواست تا به افراد غریبه در فضای مجازی اعتماد نکنند.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 227 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 2:09

جلوگیری از طلاق با رعایت این نکات مهم

جلوگیری از طلاق با رعایت این نکات مهم

حفظ زندگی مشترک در طول زندگی اگر با بیخیالی و رفتارهای نادرست طی شود ممکن است بوی طلاق به خود بگیرد. 

همه ما می دانیم تا چند سال پیش طلاق امری قبیح بود، اما اکنون کمتر خانواده ای را می بینیم که در نزدیکان خود حداقل یک فرد طلاق گرفته نداشته باشد، درواقع امروزه دیگر طلاق زشت و ناپسند نیست، شاید طرز تفکر مردم تغییر کرده است و دیگر دلیلی نمی بینند با هر سختی و دشواری به زندگی مشترک ادامه دهند و خود را به پای فرزندان پیر کنند.

شاید هم افراد نسبت به گذشته کم طاقت تر شده اند و دیگر نمی توانند یا نمی‌خواهند سال  های عمرشان با تحمل سختی های زندگی مشترک بگذرد.

تلاش برای یافتن پاسخ این سوالات و بسیاری پرسش های دیگر، ما را به دفتر کار پروفسور حسین باهر، جامعه شناس، استاد دانشگاه و بنیان گذار مکتب رفتارشناسی کشاند تا با ایشان در این خصوص به گفت و گو بنشینیم.

از ابتدای ازدواج باید به چه نکاتی توجه کنیم تا بتوانیم از طلاق پیشگیری کنیم؟
اول باید هنگام انتخاب، فردی را انتخاب کنید که هم‌کفو شما باشد تا پس از سپری شدن ایام پرهیجان ابتدای زندگی، ناچار به تحمل همسرتان نشده و در ضمن گرفتار طلاق عاطفی نشوید.

لازم است همسرتان را از فردی که در طبقه اجتماعی، مالی و فرهنگی خودتان است، انتخاب کنید. نه بالاتر و نه پایین تر، نکته بعدی این است که سعی کنید.عشق به همسرتان را حفظ کنید.از اختلافات و ناراحتی های کوچک چشم پوشی کنید، هرگز به یکدیگر توهین نکنید، هرگز با صدای بلند با هم صحبت نکنید، به هم وفادار بمانید تا عشق و حرمتی که باید میانتان حاکم باشد، حفظ شود.

به این ترتیب کارتان به جایی نمی رسد که ناچار شوید یکدیگر را تحمل کنید و گرفتار طلاق عاطفی شوید، زن باید به وظایف زنانه و مرد نیز به وظایف مردانه خود عمل کند، زن باید زنانگی داشته باشد و مرد هم مردانگی تا جذابیت خود را برای یکدیگر از دست ندهند.

چه میزان از این مشکلات را می توانیم اصلاح کنیم؟
اگر افراد به مشاور مراجعه کنند، در بسیاری از موارد می‌توانند مشکلات را حل کنند و زندگیشان را از فروپاشی نجات دهند.اگر همسران از بزرگان فامیل و افراد معتمد کمک بگیرند نیز در موارد بسیاری می‌توانند زندگی مشترکشان را حفظ کنند.

بسیاری از مشکلات زوجین، به دلیل مسایل مالی است که می توانند از بزرگان فامیل یا اعضای خانواده شان برای رفع این نوع مشکلات کمک بگیرند.

در گذشته مانند اکنون نبود که مشکلات به این سادگی موجب نابودی زندگی مشترک شود، چون افراد مشکلاتشان را نزد ریش سفید می بردند و او کمک می کرد زندگی زن و شوهر حفظ شود، اما امروزه این لایه، یعنی لایه اقوام و ریش سفیدان،

از بین رفته است و کسی از بزرگان فامیل کمک نمی گیرد و زن و شوهرها بدون مشورت با خانواده و بزرگان فامیل سعی دارند مشکلاتشان را خودشان حل کنند و اگر راهی به ذهنشان نرسید تصمیم به جدایی می گیرند.

به این ترتیب همچنان به رفتارهای نادرستشان ادامه می‌دهند و مسلما نمی توانند تغییری در زندگی خود ایجاد کنند، چون اگر راه درست را می دانستند، کارشان به فکر کردن در مورد جدایی و طلاق نمی کشید.

طلاق در چه سنین رایج تر است؟
طلاق در اوایل و اواخر زندگی مشترک بیشتر است ، اوایل زندگی زن و شوهر به دلیل شناخت کم از یکدیگر در بسیاری از موارد یکدیگر را نمی فهمند و گاهی اختلافات به جایی می رسد که ادامه زندگی برایشان غیرقابل تحمل می شود.

اواخر زندگی هم دو طرف فرزندانشان را به ثمر رسانده‌اند، به خصوص زوج هایی که بلافاصله بعد از ازدواج بچه دار شدند و فرصت کافی برای شناخت یکدیگر نداشتند و با آمدن بچه ها چنان سرگرم مشغله‌های فرزندان بودند که از خود و همسرشان غافل ماندند.

حالا بعد از رفتن بچه ها مجددا خودشان دو نفر با هم می مانند و چون در طی این سال ها مشکلات زندگی را به خاطر فرزندانشان تحمل کرده اند، اکنون و بعد از رفتن آنها دلیلی برای تحمل و ادامه زندگی مشترک نمی بینند.

برخی دیگر هم تنها در ابتدای زندگی دلخواه هم بودند، مثلا خانمی به خاطر اینکه مرد، قهرمان ملی بوده، شیفته مقام و شهرت او شده و با او ازدواج کرده است، ولی حالا که این مرد بازنشسته شده است و دیگر قهرمان و مشهور نیست، خانم هم دیگر انگیزه ای برای ادامه زندگی با او ندارد.

مهم‌ترین دلایل طلاق کدام است؟
عده ای ازدواج می کنند؛ چون می خواهند از طریق ازدواج مشکلاتشان را برطرف کرده یا به نوعی از مشکلات خانه پدری خود فرار کنند، این افراد بی‌توجه و بی فکر ازدواج می کنند و تلاشی برای شناخت طرف مقابلشان نمی کنند، بنابراین اندکی پس از ازدواج متوجه انتخاب ناآگاهانه خود می شوند و نمی توانند با او ادامه دهند.

برخی هم به دلیل ادا نکردن مسئولیت های ازدواج و وظایف همسری به طلاق می رسند.
در برخی دیگر از زندگی ها دخالت خانواده ها، به خصوص پدر و مادر زوجین، کار را به جدایی می کشاند.
برخی دیگر از طلاق ها به دلیل بی وفایی یکی از طرفین صورت می گیرد.

اعتیاد، به خصوص اعتیاد مرد، یکی دیگر از دلایل رایج طلاق است که زن ناچار می شود کار کند و خرج مواد همسرش را بدهد و چیزی که او را بیشتر نگران می‌کند این است که مبادا اعتیاد پدر به فرزندان نیز منتقل شود و فرزندان از پدرشان بیاموزند.

فساد اخلاقی یک یا هر دو طرف در ازدواج، یک گره را از هم باز می کند.
دلیل دیگر، از بین رفتن شور و حال همسر است، وقتی فردی عاشق شور و نشاط و انرژی همسرش باشد و ببیند در سن بالا همسرش دیگر انرژی سابق را ندارد، از زندگی دلسرد می شود و حتی کار به طلاق می کشد.

در چه شرایطی طلاق را پیشنهاد می دهید؟
زمانی زوجین نباید زندگی مشترکشان را ادامه بدهند که عوامل مفسده در زندگی بیش از حد باشد و ادامه این زندگی برای آنها خطر و ضرری به دنبال داشته باشد.

اما رسیدن به این نتیجه چیزی نیست که دو طرف به سادگی بتوانند به آن برسند، اینکه آیا ادامه این زندگی برای یک یا هر دو نفر خطرناک است یا نه، نیاز به مشاوره و دریافت راهنمایی از متخصصان و حتی بزرگان فامیل و والدین زوجین دارد.

گاهی یکی از زوجین منبع درآمد درستی ندارد، مثلا دزد است یا به هیچ وجه حاضر به ترک این کار نیست. در چنین مواردی مشخص است که زندگی، آینده روشنی ندارد و گاهی ادامه زندگی برای فرزندان خطرناک است؛ اما اینکه یکی از همسران خیلی زود از کوره در می رود و عصبانی می شودیا اینکه بیماری خاصی دارد،

از جمله مسایلی هستند که تنها با مشاوره‌های تخصصی می توان در مورد آن به نتیجه قطعی رسید ،به طور کلی زمانی به زوجین پیشنهاد طلاق داده می شود که ضرر با هم نبودنشان، کمتر از با هم بودنشان باشد.

در هر صورت هنگام تصمیم طلاق همواره باید این نکته را در نظر داشت که ازدواج یک حق خصوصی و طلاق یک حق عمومی است. شما می توانید مادامی که به گناه نیفتید، ازدواج نکنید و در حقیقت تصمیم آن با خود شماست؛ اما اگر ازدواج کردید، تصمیمتان برای طلاق دیگر فقط به خود شما بستگی ندارد؛

چون خانواده یک نهاد اجتماعی کوچک است و به هم ریختن آن نیاز به نظر تخصصی و کارشناسی دارد و به همین دلیل یک حق عمومی است.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 222 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 2:09

کودکان را از مواد دارای سرب دور کنید

کودکان را از مواد دارای سرب دور کنید 

سرب ماده ای است که برای انسان مضر است اما برای کودکان ضررهای به مراتب بیشتری دارد. کودکان ۳ سال به پایین به دلیل نوع بازی‌ها و کنجکاوی‌هایشان مانند خزیدن و در دهان گذاشتن همه اشیا، خطر تماس با سرب را بالا می‌برند.

کودکان ممکن است از طریق راه‌های زیر، در معرض سرب قرار بگیرند:
– در دوران بارداری، سرب می‌تواند از جفت عبور کرده و وارد بدن جنین شود.

– سرب موجود در گازوئیل و رنگ، که ممکن است بر روی خاک ریخته شده باشد، سال‌ها باقی می‌ماند و حتی سرب و مس موجود در لوله‌های آب نیز می‌تواند وارد آب خانگی شود.

– استفاده از رنگ‌های بر پایه سرب در سال ۱۹۷۸ در آمریکا ممنوع شد، اما همچنان خانه‌های قدیمی وجود دارند که رنگ دیوارشان حاوی سرب است.

– برخی ظروف سرامیک و چینی حاوی سرب هستند که اگر ذره‌ای از آن وارد غذا شود خطرناک است.

– در برخی از اسباب بازی‌های کودکان نیز سرب یافت می‌شود. اگر کودک آن را داخل دهانش بگذارد یا گاز بگیرد ممکن است سرب وارد بدنش شود.

– گرد و غبار داخل خانه نیز ممکن است حاوی سرب باشد.

– برخی از محصولات غذایی ممکن است طی مراحل تولید، تهیه، بسته‌بندی و ذخیره سازی، به سرب آلوده شوند.
کاری که شما باید انجام دهید این است که:

– اگر در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کنید حتما دوباره آن را رنگ کنید.

– اجازه ندهید کودک داخل خاک و محلی که نزدیک به خانه‌های قدیمی است بازی کند.

– حتما از پارچ آب تصفیه در خانه استفاده کنید. اگر در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کنید شیر آب سرد را ۱۵ تا ۳۰ ثانیه پیش از مصرف باز بگذارید.

– غذاها را داخل ظروف شیشه‌ای، پلاستیکی یا استیل نگه دارید.

– مطمئن شوید که کودکتان همیشه پیش از خوردن یا خوابیدن دست‌ها و صورتش را بشوید.

– از خریدن وسایل بازی بی‌کیفیت برای کودک خودداری کنید.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 211 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 2:09

بهترین خوراکی های تابستانی برای کودکان

بهترین خوراکی های تابستانی برای کودکان 

در فصل تابستان قرار داریم و ما برای شما برنامه غذایی و خوراکی مخصوص کودکان را متناسب با این فصل معرفی میکنیم. میان وعده های غذایی نقش به سزایی در رشد کودکان ایفا می کنند لذا نیاز به توجه ویژه والدین در این خصوص هست. در ادامه با میان وعده های مفید مناسب فصل تابستان اشنا خواهید شد.

آب و آبمیوه طبیعی

 برخلاف تصور آبمیوه‌های غیر طبیعی برای کودکان مفید نمی‌باشد، زیرا با دارا بودن شکر فراوان بدن را کم آب کرده و توانایی کودک را پایین می آورد.

ماده نگهدارنده در آبمیوه بنزوات سدیم است که سدیم نیز سبب کم آب شدن و ایجاد عطش در کودکان می‌گردد.پس توصیه می‌گردد کودکان روزانه آب 6-4 لیوان مصرف کنند یا از آبمیوه‌های طبیعی (حتما بدون شکر) به آنها داده شود.

اگر حتی آب طالبی به کودک داده شد، شکر به آن افزوده نگردد.

میان وعده‌های حاوی ویتامین C بالا

این مواد برای انرژی بخشی مفید هستند. مانند: مخلوط میوه‌های توت فرنگی، آناناس یا توت سفید که به بدن انرژی ببخشند و یا انواع سالاد کاهو با گوجه فرنگی فراوان.

میان وعده‌های حاوی ماده معدنی آهن

این میان‌وعده‌ها قدرت فکری را بالا ببرند. مانند: زردآلو و خرما یا مقدار کم عدسی یا نان تست جو با عسل و گردو و یا تست پنیر و اسفناج

میان وعده مناسب که حاوی ماده معدنی روی بالا باشد

روی قدرت عضلانی و ذهنی را بالا می‌برد و از احساس خستگی جلوگیری می‌کند.

نان تست جو با کره بادام زمینی یا برشتوک با شیر و یا 20 عدد آجیل بسیار مفید می‌باشد و سبب رفع خستگی در کودکان مخصوصاً هنگام ورزش می‌گردد و توانایی حرکت را در آن‌ها افزایش می‌دهد.

مواد غذایی که حاوی اسید آمینه تریپتوفان هستند

این اسید آمینه که در بدن به سروتونین تبدیل می‌گردد اصلاً توصیه نمی‌گردد، زیرا حالت سیستمی در فرزندان دلبند ما ایجاد می‌کند.

مانند: شیر و عسل یا تست بوقلمون. مصرف این مواد غذایی هنگام خواب به فرزندان عزیز توصیه می‌گردد که سبب خواب کافی در آن‌ها شود.

مواد غذایی حاوی منیزیم بالا

مصرف این مواد سبب افزایش قدرت عضلانی می‌گردد و برای مابین فعالیت‌های ورزشی در پسران مانند: شنا، فوتبال، بسکتبال و تنیس بسیار مفید می‌باشد.در حرکات موزون و شنا و … از انواع این میان وعده‌ها می‌توان برای دختران استفاده نمود. می‌توان به آن‌ها نخودچی با کشمش، بادام با شکلات تلخ، تست با مرغ و فلفل دلمه.

مواد غذایی حاوی امگا 3 بالا

این مواد حاوی چربی‌های ضروری بسیار مفید هستند، زیرا توانایی ریه و قلب را در هنگام فعالیت ورزشی در کودکان افزایش می‌دهند مانند: خرما و گردو یا زیتون پرورده و یا تست ماهی با پنیر و یا سالاد تن ماهی با کرفس و پیازچه.

میان وعده‌های حاوی آب زیاد

مصرف این مواد سبب شادابی کودکان عزیزمان می‌گردد. آبمیوه‌های مخلوط مانند: شیر هویج یا آب طالبی، هندوانه، سالاد شیرازی با لیمو ترش فراوان که همگی سبب پر آبی و شادابی فرزندان دلبند ما می‌گردند.

امید است با مطالعه و رعایت مطالب فوق، فرزندان عزیز شما تابستان دلپذیری داشته باشند.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 194 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 22:13

درباره پیری زودرس پوست بیشتر بدانیم

درباره پیری زودرس پوست بیشتر بدانیم 

پیری زودرس پوست برای آقایان و خانم ها اصلا امر خوبی نیست چون پوست ظاهر انسان ها را میسازد. شکی نیست که روند پیری پوست را می‌توان با انجام اقداماتی مثل اصلاح تغذیه و فعالیت بدنی به تأخیر انداخت.در این مطلب به چند علت عمده که باعث پیری زودرس پوست می شود، اشاره شده است.

*قرار گرفتن جلوی سیستم تهویه :
هوایی که از این دستگاه‌ها خارج می‌شود پوست را خشک می‌ کند.چنین پوستی مستعد چین وچروک است .

* استفاده نکردن از عینک آفتابی:
تابش اشعه ماورا ی بنفش به پوست دور چشم که نسبتاً نازک و حساس است آسیب می رساند و باعث بروزخطوط ظریف اطراف چشم می‌شود.

*افراط در ورزش:
این امر باعث می‌شود جریان اکسیژن و خون در بعضی از قسمت‌های بدن مانند صورت محدود شود و به‌این‌ترتیب باعث پیری زودرس و چین‌وچروک پوست شود.

*استرس شغلی :
یکی از دلایل اصلی به وجود آمدن خطوط و چروک صورت، استرس شغلی است، به‌خصوص اگر شامل گذراندن ساعات زیادی جلوی رایانه باشد!

*عادت استفاده از نی:
در هنگام استفاده از نی – همانند سیگار کشیدن – لب ها جمع می شود که این کار باعث ایجاد خط‌های ریز در اطراف دهان می‌شود.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 188 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 22:13

پردرآمدترین افراد معروف هالیوود را در سال 2016

پردرآمدترین افراد معروف هالیوود را در سال 2016

قطعا سلبریتی ها جرء افراد پولدار جهان به شمار می آیند و هرساله درآمد آنها مورد توجه رسانه ها قرار می گیرد. وقتی اسم سلبریتی‌ها به میان می‌آید و درباره پردرآمدترین‌شان حرف می‌زنیم اسامی چندنفر از این چهره‌های سرشناس و مشهور ناخودآگاه به ذهن‌تان می‌رسد.

اما در این فهرست برخی از چهره ها که شما حتم داشتید اسمشان را ببینید اصلا حضور ندارند و در عوض برخی دیگر که فکرش را نمی‌کردید در این فهرست ۱۰ تایی می‌بینید . در این نوشتار با ما همراه باشید تا این ۱۰ سلبریتی ثروتمند را بشناسید.

باز هم تیلور سوییفت در یکی دیگر از رده‌بندی‌ها، رتبه‌ی اول را به خود اختصاص داد. این ستاره‌ی بزرگ پاپ، در جدیدترین فهرست نشریه‌ی فوربس در مورد ۱۰۰ پردرآمدترین چهره‌ی مشهور دنیا با کسب ۱۷۰ میلیون دلار در سال گذشته، رتبه‌ی اول پردرآمدترین آدم‌هایی را کسب کرد که در حوزه‌ی سرگرمی فعالیت می‌کنند. فوربس فهرست کامل این صد نفر را منتشر کرده است.

سال گذشته، سوییفت با درآمد ۸۰ میلیون دلار رتبه‌ی هشتم را به‌دست آورده بود؛ یعنی درآمد وی در سالی که تور جهانی ۱۹۸۹ را پشت سر گذاشت و با برندهایی نظیر دایِت کوک، کِدز، و اپل مشارکت کرد، ۱۱۲ درصد افزایش یافته است .

با این حال، درآمد سوییفت تنها حدودا به اندازه‌ی نصف درآمد فلوید مِی‌وِدِر بود – می‌ودر سال گذشته با درآمد ۳۰۰ میلیون دلار رتبه‌ی اول را کسب کرده بود. در ادامه، فهرست ۱۰ سلبریتی پردرآمد، از کوین هارت تا ادل، و میزان درآمدشان را برای‌تان بازگو می‌کنیم.

۱۰. راش لیمبو – ۷۹ میلیون دلار

پردرآمدترین افراد معروف هالیوود را در سال 2016

۹. اَدِل – ۵ /۸۰ میلیون دلار

پردرآمدترین افراد معروف هالیوود را در سال 2016

ادل در میان ۱۰۰ چهره‌ی مشهور دنیا در این سال تنها شخصی بود که بیش از نیمی از درآمدش را از طریق موسیقی به‌دست آورده است.

۸. لیونل مسی – ۵/ ۸۱ میلیون دلار

پردرآمدترین افراد معروف هالیوود را در سال 2016

۷. هاوارد استرن – ۸۵ میلیون دلار

پردرآمدترین افراد معروف هالیوود را در سال 2016

۶. کوین هارت – ۵ /۸۷ میلیون دلار

پردرآمدترین افراد معروف هالیوود را در سال 2016

کوین هارت نخستین کمدینی است که تاکنون بیش از جری ساینفلد درآمد داشته است.

۵. کریستیانو رونالدو – ۸۸ میلیون دلار

پردرآمدترین افراد معروف هالیوود را در سال 2016

وی سه بار از جانب فیفا به عنوان بهترین بازیکن فوتبال دنیا معرفی شده است و سالانه ۵۰ میلیون دلار درآمد دارد.

۴. دکتر فیل – ۸۸ میلیون دلار

پردرآمدترین افراد معروف هالیوود را در سال 2016

۳. جیمز پترسون – ۹۵ میلیون دلار

پردرآمدترین افراد معروف هالیوود را در سال 2016

این نویسنده هر سال با همکاری نویسندگان دیگر بیش از یک دوجین کتاب بیرون می‌دهد.

۲. وان دایرکشن – ۱۱۰ میلیون دلار

پردرآمدترین افراد معروف هالیوود را در سال 2016

این گروه درحال‌حاضر فعالیتی ندارد، ولی به گفته‌ی فوربس درآمد تور ‌آن دِ رُود اِگِن‌” وان دایرکشن از درآمد همه‌ی گروه‌های فعال دیگر بیش‌تر بود.

۱. تیلور سوییفت – ۱۷۰ میلیون دلار

پردرآمدترین افراد معروف هالیوود را در سال 2016

تیلور سوییفت حتی در خواب هم نمی‌توانست چنین درآمدی را برای خود پیش‌بینی کند.در فهرست ۱۰۰ سلبریتی پردرآمد فوربس، نام‌های بزرگی نظیر لبران جیمز، ای‌سی/دی‌سی، ملیسا مک‌کارتی، جیمی بافت، پیتون منینگ و بسیاری دیگر وجود دارند. ولی اگر نام‌های لئوناردو دیکاپریو و لیدی گاگا را در این فهرست ندیدید، خیلی شگفت‌زده نشوید.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 207 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 7:41

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

اینستاگرام این روزها تبدیل به آلبوم عکس های لحظه ای از خواننده و بازیگران و ستاره های معروف شده است تا بتوانند بصورت لحظه ای با طرفداران خود در ارتباط باشند. حتی گاهی اوقات عکس هایی به اشتراک می گذارند که جنجال بسیاری به راه انداخته و خبرساز می شوند و شهرت بیشتری برای آنها به ارمغان می آورند. 

«رایان رینولدز» و «مایکل بی جردن» دو الگوی عالی برای آقایان شیک پوش.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«شارلیز ترون» برای رقابت با بچه ها در مسابقه زبان درازی کم مانده زبان خودش را از حلقومش بکشد بیرون!

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«فرانچسکا ایستوود» یکی دیگر از فرزندان «کلینت ایستوود» که به لطف اسم پدرش توانسته راه خود را در دنیای سینما و تلویزیون باز کند.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«امیلی راتایکافسکی» با موهای فرفری که چندان هم به او نیامده برای مجله «ووگ» آلمان جلوی دوربین رفت.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«متیو مک کانهی» در کنار مادربزرگ «جسیکا چستین» که کاملا مشخص است تحت تأثیر جذابیت فوق العاده او قرار گرفته است.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

این همه آدم دارند روی ظاهر «بلیک لایولی» کار می کنند، یک نفر را نگذاشته اند که غذایش را هم به او بدهد که اینطور زحمت همه را با این خراب کاری ها به باد ندهد.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«جاستین بیبر» به شدت دارد سعی می کند سبکی منحصر به فرد در سبک لباس پوشیدن برای خودش ایجاد کند، ولی خوب منحصر به فرد بودن لزوما نشان دهنده خوب بودن این سبک نیست.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

وحشت نکنید! «کیتی پری» دارد روی زیبایی پوستش کار می کند، هیچ چیزی برای ترسیدن وجود ندارد.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«ریس ویترسپون» همراه با «سوفی دو راکوف» طراح لباس شش فیلمی که او در آنها بازی کرده است.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«مارگوت رابی» و مجموعه عکس هایی که «مکس دویل» از او گرفته است.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«گوئن استفانی» و «بلیک شلتون» پس از خوابیدن موج شایعات درباره ازدواج و جدایی آنها مثل همیشه شاد و شنگول در کنار یکدیگر.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«ریتا اورا» با لباس و آرایشی که بیشتر برای مهمانی های شب مناسب است تا برای روز و خیابان گردی.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«بریتنی اسپیرز» و پسر کوچولویش کلاه هایشان را با هم ست کرده اند ولی باید اقرار کنیم که این کلاه به پسرش خیلی بیشتر از خودش آمده است.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«جنیفر لوپز» در حال اجرای یک آهنگ احتمالا غم انگیز و خیلی احساسی.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«جرد لتو» همیشه هنرش را باید از جان و دل به نمایش بگذارد، فقط بهتر است اینقدر به خودش فشار وارد نکند.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«ایرینا شایک» جلوی دوربین مجله «ووگ» آلمان.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«راسل کرو» و «کایلی راجرز» در فیلم «پدران و دختران» که فروش چندان خوبی هم نداشت.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«آماندا سیفرید» طبق معمول همیشه در هر جا و هر موقعیتی باید سگش را هم همراه با خودش ببرد.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«کایلی جنر» دقیقا چه فرآیندی را دارد طی می کند که روز به روز خوشگل تر می شود؟!

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«ژیزل بوندشن» در شروع یک روز کاری توسط همکارانش با یک جشن تولد زود هنگام غافلگیر شده است.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

وقتی «جرد پادالکی» در خانه نیست پسر کوچولویش اینطوری جای خالی پدر را پر می کند.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«میشا کالینز» راه های بهتر و کم درد تری هم می توانست برای انجام این کار پیدا کند.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«جنسن اکلس» و «جرد پادالکی» روی جلد ویژه نامه «کامیک-کان بین‌المللی سن دیگو».

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«میراندا کر» در یکی از عکس هایی که برای مجله «ال» برزیل گرفته شده است.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«اشلی بنسون» گزینه خیلی خوبی برای تبلیغ لوازم آرایشی بهداشتی است و از این پتانسیل خود دارد به خوبی استفاده می کند.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«کلوئی مورتز» به عنوان چهره تبلیغاتی برند «کوچ» در حال معرفی کلکسیون پاییز 2016.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

مثل این که «ادل» می خواهد تا ابد به انتشار این عکس های سیاه و سفید تکراری ادامه دهد.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«الیزابت بنکس» روی یک پل سرپوشیده قدیمی.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«لیلی جیمز» در حال تمیز کردن ست بعد از اتمام کار!

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«دیانه کروگر» در یکی از صد جشن تولدی که دوستانش برای او گرفته اند.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«دوین جانسون» یا همان «راک» خودمان در فصل دوم سریال کمدی «فوتبالیست ها» واقعا بهترین گزینه ممکن برای تبلیغ آغاز فصل جدید بوده است، آن هم به تنهایی!

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

به لطف «کریس راک» که در سفرش به لندن «تام کروز» را دیده است ما هم توانستیم این مرد همیشه غایب از اینستاگرام را ببینیم.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«زکری کینتو» همراه با همکارانش «کریس پاین» و «سوفیا بوتلا» در فیلم «فراتر از پیشتازان فضا».

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«جیک جیلنهال» و «تیلدا سویینتون» در ست فیلمبرداری «Okja»، محصول مشترک آمریکا و کره جنوبی.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«پاول وسلی» تولد «فیبی تانکین» را با این عکس و کلی ابراز عشق و علاقه تبریک گفت.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«اسکات ایستوود» هنوز فرزندی ندارد، ولی معلوم است که پدر خیلی خوبی می تواند باشد.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

یعنی «کیتی هولمز» واقعا دارد از این تلفن عمومی استفاده می کند یا فقط ژست گرفته است؟

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

این هم سلفی بدون آرایش «آدام لمبرت»!

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«وین دیزل» در روز تولد این پسر کوچولو سر صحنه فیلمبرداری «سریع و خشمگین 5» بوده است و بلافاصله خودش را به نیویورک رسانده تا پسرش را ببیند.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«ویلمر والدراما» هم در فصل چهاردهم سریال «NICS» به هنرپیشگان این مجموعه پیوست.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«سلما هایک» در غروب آفتاب سواحل فرانسه.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

مثل این که «اف. کی. ای توییگز» بالاخره رنگ موهایش را تغییر داده، ولی خوب به ریشه هایش وفادار مانده است.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

سلفی «مارک رافلو» سر ست فیلم برداری «تور3»؛ او از هوادارانش دعوت کرده از طریق فالو کردن او در اسنپ چت فیلم های مربوط به آن را هم ببینند.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«شایلین وودلی» از این که دارد به تئاتر می رود خیلی هیجان زده است و می خواهد بلیطش را به همه دنیا نشان بدهد.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«جرارد باتلر» با این عکس آرزو کرده که ای کاش می توانست به سرسختی خانم های هنرپیشه فیلم «شکارچیان روح» باشد. این فیلم از 9 جولای روی پرده سینما رفته است.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«جاش دوهامل» و سایر عوامل فیلم «اسپیس من» در فستیوال فیلم سن دیگو.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«شی میچل» هزار و یک سلفی گرفته تا بالاخره موفق شده طوری عکس بگیرد که معلوم نشود کلاه گیس یا به قولی پوستیژ گذاشته است.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«خامس رودریگز» در کنار پرنسس کوچولوی دوست داشتنی اش در روز تولدش.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«کریس رونالدو» همچنان دارد با این جام قهرمانی ملت های اروپا عکس یادگاری می گیرد و اصلا تازگی اش را برای او از دست نمی دهد.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«زیدان» و همسرش همیشه تصویر یک زوج عالی و خوشبخت را به نمایش می گذارند که احساس خیلی خوبی به آدم می دهد.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

عکس یادگاری «نیمار» و «رافائل زولو» هنرپیشه برزیلی که گویا قرار است با هم در یک فیلم ایفای نقش کنند.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«سرنا ویلیامز» و «برایان گریزر» تهیه کننده فیلم هایی همچون «ذهن زیبا».

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«فاهریه اوجن» که انگار قرار است با بوراک تمام دنیا را بگردد حالا در شهر کودکی هایش در آلمان به سر می برد.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

به احتمال زیاد لباس های «زرین تکین در» با تصویری که از او در ذهن دارید تطابق چندانی نداشته باشد.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

بد نبود «سچکین ازدمیر» قبل از گرفتن این عکس دستی به موهایی که به دست باد سپرده است می کشید.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«چائاتای اولوسوی» بدون هیچ نقشه و برنامه ریزی و خیلی صریح خالکوبی اش را بی هیچ بهانه ای به نمایش گذاشته است.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«بوغرا گولسوی» انگار موقع گرفتن این عکس داشته با خنده ای از روی تعجب به عکاس می گفته آخر الان چه وقت عکس گرفتن است.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«بنو ییلدیریملار» از همان زمان سریال «برگ ریزان» هم همیشه یک غمی ته چهره خودش داشت که انگار فقط به اقتضای نقشش نبوده و بخشی از شخصیت خودش است.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«سینم کوبال» با این عکس رو به آفتابی که از خودش گرفته است نشان داده که می تواند انتخاب خوبی برای ایفای نقش روح باشد.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«هازار ارگوچلو» سر صحنه فیلمبرداری با همکارانش که در میان آنها شاید «انگین ازتورک» برایتان آشناتر باشد.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«بوراک چلیک» قدیم ترها خیلی جذاب تر بود، یعنی چه چیزی به روند بالا رفتن سنش چنین سرعتی بخشیده است؟!

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«او سه هون» با این عکس به هوادارانش هشدار داده که مواظب باشند سرما نخورند تا مجبور نشوند مثل او خودشان را پتوپیچ کنند.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

اگر از ارتباط بین «تای یانگ» و این دختر بچه بامزه خبری دارید ما را هم در جریان قرار دهید.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«هنری» زیر این عکسی که «امبر لیو» دارد موهایش را از ریشه در می آورد نوشته که دلش برای او تنگ شده است!

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«سانی» که ظاهرا مشکلی را پشت سر گذاشته با این عکس اعلام کرده که حالش زود خوب شده است.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«جی چانگ ووک» خسته اما سرحال پس از به پایان رساندن موفقیت آمیز برنامه هایش.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«یوری» و بقیه اعضای گروه «گرلز جنریشن» که برای کنسرتی که در ژاپن دارند لباس های ژاپنی به تن کرده اند که خیلی هم به آنها آمده است.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«کیم هیچول» و «لیتوک» در حال غذا خوردن در یکی از رستوران های شهر اوساکا در ژاپن.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

این سبک لباس پوشیدن «لی جونگ شین» کاملا برای گردش در خیابان های شهری مثل پاریس مناسب است.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«لی چونگ اه» در زیر این عکس خود در کنار «لی سو هیوک» نوشته از عشق شما متشکرم، ولی دیگر این که طرف صحبتش هوادارانش بوده اند یا لی سو هیوک را ما که نفهمیدیم.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«چویی سو یونگ» در حال گشت و گذار در آخر هفته.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

«لی جونگ سوک» با خوردن این سوپ ها رژیم غذایی اش را شکسته و اصلا هم به نظر نمی آید عذاب وجدان داشته باشد. البته معمولا سوپ خودش یک غذای رژیمی است.

زیباترین عکسهای بازیگران و ستاره های خارجی جذاب

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 421 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 7:41

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

بهزاد خداویسی، بازیگر کم کار و گزیده کار که این روز ها در یکی از روستاهای اطراف تهران (فشم) زندگی می‌کند، برای اکران خصوصی فیلمی که 18 سال پیش در آن بازی کرده بود در باغ فردوس حاضر شد. فیلم «ایران سرای من است» ساخته استاد پرویز کیمیاوی که جای خالی شان در این مراسم به شدت حس میشد.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

تماشای این عکس برای مبتلایان به فشار خون توضیه نمی شود، آنقدر که این گوگولی ها بانمک اند!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

بانو افسر اسدی از قاب دوربین مهرداد ناصری. آرزوی سلامتی داریم برای همه پیشکسوت های سینما و تلویزیون.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

عکس هنری در کناری شعری کوتاه که هر دو اش کار هدیه تهرانی است. شعر هدیه را کمی تکمیل میکنیم تا مشتری پسند تر شود:
“در فصل گرما و تب زمین، بارانی پاییزی باورم نیست / سیاه چشمون چرا تو نگات دیگه اون همه وفا نیست؟
در فواصل باور من و تو، شاید حقیقتی مطبوع، اینچنین جاریست / سیاه چشمون بگو نکنه دلت دیگه پیش ما نیست؟!”
خلاصه، دارم می‌میرم حالیش نیست!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

عکس آتلیه ای بهرام رادان که در این عکس خیلی سفید و خوشگل افتاده است. راستی بهرام جان، درس و دانشگاهت تمام شده؟ ترم چندی عمو؟!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

“در سرزمینی که رودخانه هایش به رنگ جنگل باشد، بابک جهانبخش ها محکوم اند به سیاه و سفید بودن!”
– چه گوارا .ft شاهین نیا

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

خیلی قشنگ است الهام جان. کودکی ات را دیدیم و پسندیدیم. حالا مثل یک خانم خوب آلبوم را بردار و بگذار جایی که دیگر به یادش نیوفتی!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

سعید داخ در اجرای شب گذشته تئاترشان بهترین میهمان و بیننده ی هستی را داشت.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

مریم کاویانی و دختر دایی اش در رستورانی که کمی غذا را داخلِ یک ظرف پر از فلفل می‌ریزد و با چسباندنِ یک خالِ هندی، کارت بانکی آدم را به یغما می‌برد.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

صحبت های تند استاد داریوش مهرجویی در مراسم یادبود عباس کیارستمی و واکنش بی ادبانه ی یکی از پزشکانِ خوش نام بیمارستان جم. کنش و واکنشی که هر دو طرفِ ماجرا، یعنی جامعه پزشکی و جامعه هنری را ناراحت و عصبانی کرده است و مدام شاهد واکنش ها و بیانیه ها و متن های اعتراضی از هر دو جناح هستیم و با یک ظرف تخمه ژاپنی ماجرا را دنبال می‌کنیم ببینیم آخرش چه می‌شود!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

با ایدز مبارزه کنیم، نه با مبتلایان به آن! شعارِ نه چندان مناسب کمپینِ حمایت از کودکان مبتلا به ایدز. از این جهت مناسب نیست، چون به خاطر نداریم کسی با مبتلایان به این ویروس مبارزه کرده باشد، بلکه همیشه تلاش برای درمان آن ها بوده است. شاید بهتر بود در این شعار که همه گیر شده است، بیشتر روی بحث بیشگیری و آگاه سازی تاکید میکردیم تا مبارزه با این و آن.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

کاپیتان جواد نکونام از دنیای فوتبال خداحافظی کرد تا یکی دیگر از ستاره های تاریخ ساز فوتبال کشورمان غریبانه کفش ها را بیاویزد و به خاطره ها بپیوندد. ممنون از جواد نکونام عزیز که واژه “کاپیتان” را برای خیلی ها معنا کرد. ممنون از اینکه همیشه تاثیر گذار و با ثبات و باهوش بود و همیشه کمک جوان تر ها در زمین سبز بود. البته مراسم خداحافظی جواد شاید آن قدر ها هم غریبانه نباشد، در کنار کودکانِ بهشت امام رضا (ع) که زلالی وجودشان میتواند الهام بخشِ جواد برای انتخاب هایش در ادامه زندگی شخصی و حرفه ای اش باشد.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

به این گونه سلفی ها که مشابه اش در دنیای چهره های این نسل خیلی کم است (در دهه 30 و 40، چرا)، سلفی “اَفتِر شیش تیغاسیون” میگویند. در حدی که مگس روی آن بکسوات کند!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

احمدرضا عابدزاده و حمید درخشان در حال خوردن سوپ در متل قو که برای خود یک پا استانبول شده است. (ستاد جایگزین کردنِ اماکن کم خطر با اماکن پر خطر و کودتاخیز)

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

آقای دکتر شما خودت چه پیشنهاد می‌دهی؟ ترکیب چگونه باشد خروجی بهتر و فرد مورد نظر هوایی تر می‌شود؟! تجربه تان را در اختیار مردم بگذارید، شاید به درد کسی خورد.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

همکاریِ مهناز افشار با یک تولیدی پوشک بچه که ریشه در حسِ مادریِ یک سلبریتی دارد و این روز ها سوژه شده است. مهناز خانم در اینجا در حال بریدن کیک یکی از مراسم های این “پوشک بچه سازی” هستند.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

هنرمندانِ معترض به روند درمان استاد کیارستمی در مقابل بیمارستان جم تجمع کردند و ساعت ها با چماق و زنجیر چرخ منتظر خروج افراد مورد نظر یودند. هر بار هم که میخواستند وارد بیمارستان شوند، نگهبان بیمارستان با جمله “اشتباه اومدین، اینجا بیمارستان نیست، خیاط خونه است” عزیزان را گمراه و معطل می‌کرد.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

کامران تفتی تنها چهره شناخته شده در کره خاکی است که اینستاگرام دارد و مدام آپدیتش میکند، ولی هر بار که در تلویزیون حاضر میشود، میگوید که ندارم و همگی فیک است! خُب عزیزِ من این سلفی ها را افراد فیک از شما و خانم خوئینی ها میگیرند و پست میکنند؟! ما و مردم به درک، چرا با خودت روراست نیستی؟!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

خاطره اسدی اخیراً به سبک فیلم های اصغر فرهادی علاقه خاصی پیدا کرده است و کپشن پست هایش هم در تبعیت از این سبک هستند.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

عزیزان در حال سلفی گیری در حاشیه یک تئاتر جدید. با حضور ژاله صامتی، فاطمه گودرزی، پیمان قاسمخانی، مونا فرجاد، عمو آتش تقی پور، پژمان جمشیدی، نیما کرمی، زینب زارع و سایر دوستان حاضر در تصویر. نمایشی که خوش مهره است و به نظر چیز خوبی باید باشد.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

مهران غفوریان و امید جهان در اهواز شوی مشترک دارند. پیش از حضور در این مراسم از تمرینات کششی و قدرتی لازم برای تقویت عضلات شکم و کمر استفاده کنید تا در اوجِ آمادگی باشید!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

شبنم فرشاد جو همیشه طوری است که انگار منتظر شنیدن یک خبر مهم و خوشحال کننده است.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

رضا درمیشیان، شهرام مُکری، نوید محمدزاده و محمدرضا دلپاک در تجمع اعتراضی هنرمندان در مقابل بیمارستان جم. شهرام مُکری اینترنتِ پر سرعت تخت طاووس را فرصت مناسبی برای شکار چند عدد pokeman دیده است!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

نمایی از حضور مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار در فیلم سینمایی «یک روز بخصوص» آخرین ساخته همایون اسعدیان که فیلمبرداری اش تمام شده است و در مرحله قیچی خوردن است!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

یک عدد گُل پسر پس از ورزش. آفرین پسر خوب!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

مهران احمدی با این پست از حضور خود در نقش یک روحانی در تازه ترین ساخته «عزیزالله حمیدنژاد» خبر داد. اطلاعات بیشتر و تکمیل کننده ای از این پروژه منتشر نشده است. ادامه اخبار…

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

نگین معتضدی با این سلفیِ یکچشمی، خودش را تبارشناسی کرد.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

پندار اکبری از ترکیه عکس گذاشت و درباره اجرایشان در تبریز نوشت. احتمالاً دلیل پندار قرابت زبانی تبریز با ترکیه بوده است. پندار پسر زیرکی است و همه کار هایش حساب شده است!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

مطمئن باشید در لحظه ای که عکاس داشت این عکس را از سودابه بیضایی میگرفت، ترانه “دل هیشکی مثل من غم نداره، مثل من غربت و ماتم نداره” در حال پلی شدن بود.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

سلفی پوریا شکیبایی با مادری بهتر از برگ درخت.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

چه خوب شد گفتی امیرحسین جان، ما فکر کردیم کامران تفتی بعد از ظهر ها تبدیل به اسماعیل شنگله می‌شود. در ضمن دهان مبارکت که مثل دروازه شیراز باز کرده ای، همیشه نمودی از خنده و و قهقهه و شادی نیست! بعضا فرق می‌کند! گفتم در جریان باشی و از این به بعد بیشتر دقت کنی.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

یک سلفی پر ستاره در پشت صحنه یک نمایشنامه خوانی. با حضور نسیم ادبی، نیکی کریمی، مریلا زارعی، آتیلا پسیانی، نوید محمدزاده، نیما رئیسیان و سایر عزیزان هنرمند.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

مسئولین پرسپولیس و استقلال به گوش باشند! یا با زبان خوش به خواسته عمو تتل رسیدگی می‌کنید یا با چند میلیون تتلیتیِ گوشی بدست مواجه می‌شوید! اگر انتخابتان موردِ دوم است، پیشنهاد می‌کنیم اینستاگرام خود را پرایوت کنید!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

آزیتا حاجیان و دخترش مهراوه شریفی نیا در اکران خصوصی فیلم «پشت در خبری نیست». فیلمِ سینمایی «بفرمایید داخل، اینجوری خوبیت نداره» هم قرار است هفته آینده به اکران خصوصی و عمومی برسد.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

سلفی گلاره عباسی در کنار خواهر جان و خواهر زاده جان.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

یادتان می‌آید زمانی را که روشنک عجمیان مجری مسابقات تلویزیونی بود؟! همینطوری بی غرض خواستم تجدید خاطره کنم!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

جادوگرِ سیاه پوش در حیاط ویلای چند میلیاردی اش +عکس (تیتر پیشنهادی برای سایت های زرد و قهوه ای)

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

عکس یادگاری مونا برزویی ترانه سرای خوب کشورمان در کنار یاس و فَروَهَری که همیشه بر سینه اش نشسته است.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

نازنین بیاتی در حال ورود به مراسم اکران خصوصی فیلم «پشت در خبری نیست» در باغ فردوس. زحمت عکس را مریم رضوی کشیده است و دمش گرم.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

سلفی سولماز غنی و خواهرزاده عزیزش در حال تفریح و خوشگذرانی. برخی چهره های عزیزمان هستند که هیچگاه دغدغه شرکت در چالش عکس بدون آرایش را نداشته و ندارند. چون همیشه خودشان هستند و با خودشان کنار آمده اند!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

برخی ها هم، بالعکس!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

عکسی از لیلا برخورداری که احتمالاً برای پوستر یک نمایش جدید گرفته شده است. نمایشی با نام «خواب در آتلیه».

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

رامین پرچمی برای اولین بار ورزش بولینگ را تجربه کرد و این تجربه و حس را بواسطه این پست با فالوئر هایش سهیم شد. اصرار برای بستن شال گردن در این گرمای آلو پزان هم بحثی است که باید در کلاسی فوق برنامه به آن پرداخت! باز جای شکرش باقی است که رامین برخلاف سال های قبل در رنگِ شالش دقت کرده است!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

چهره های عزیز باید بدانند وقتی در کپشن هایشان از ضمیر “تو” استفاده می‌کنند، خیلی ها این قضیه را به خودشان می‌گیرند که این قضیه میتواند مشکل ساز باشد! یک سر به کامنت های پست های اینچنینی بزنید متوجه منظورم می‌شوید.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

فرض کن این همه پولِ تور و بلیط و هتل بدهی و پس از کلی بدبختی برای گرفتن ویزا خود را به یکی از کشورهای اروپایی برسانی، آن وقت در آنجا شروع کنی به کفتر بازی! کاری که زیر پل سیدخندان هم می‌شد کرد!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

امیرحسین رستمی و لیندا کیانی در باغ فردوس برای حضور در اکران خصوصی فیلمِ “پشتِ در  خبری نیست”.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

عکسِ پارکیِ چیستا یثربی، نویسنده و کارگردان تحصیل کرده و کاربلدِ تئاترمان.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

حالا دیگر از این به بعد هر کسی ناخن پایش هم بشکند قرار است تقصیر پزشکان و قصوراتشان بیندازد! من از هیچ طرفِ دعوا حمایت نمیکنم، بخاطر اشتباهِ احتمالی در پرونده استاد کیارستمی خیلی هم عصبانی و متاثرم، ولی دیگر قرار نیست در چنین مواردی جزء را به کل تعمیم بدهیم و روی هر چیزی اسکی برویم رضا جان!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

نیکی کریمی، تهمینه میلانی و مریلا زارعی در حاشیه نمایشنامه خوانیِ «دو زن» که بازخوانی و تجدید خاطره ای پس از 18 سال با ماندگار ترین فیلم تهمینه میلانی بود. از احوالات نیکی خانم مشخص است که به زور از تخت خواب بلندش کرده و به مراسم آورده اند!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

عکسی عجیب و بدون توضیح از سام درخشانی که در یک فضای آتلیه مانند درون یک چرخ دستیِ خرید، دارد یک کارتن ماشین اسباب بازی را حمل می‌کند. یعنی رمز گشایی این عکس خیلی دشوار تر ار مونالیزای داوینچی است! واقعاً منطور سام از این پست چیست؟ نکند خبرهایی در راه است؟ خودش هم خبرهایی از جنسِ پسر!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

سلفی علی پهلوان پس از رانندگی در اتوبانِ سمنان – مشهد؛ خواب آور ترین اتوبانِ کره خاکی.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

نصرالله رادش و دوست قدیمی اش که از از آلمان آمده است. راستی امروز زادروز آنجلا مرکل است. این روز را به دوستِ نصرالله رادش تبریک عرض می‌کنیم.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

یعنی شبنم مقدمی این همه نان و هندوانه را به خودش قرض داده است؟! چنین حجمی از خودشیفتگی کمی بی سابقه بود!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

هنرمندِ واقعی کسی است که حین تجمع اعتراضی هم عکس هنریِ لایک بالا بگیرد. ممنون از نوید محمدزاده و امیر جدیدی عزیز.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

سلفی هوایی از جشن تولد فاخری که همکاران برای پولاد کیمیایی گرفته اند. سعید سهیلی هم تصمیم گرفته که تا چهلمِ استاد کیارستمی ریش هایش را رنگ نکند و در همه جا عینک آفتابی بگذارد.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

خاطره بازی علی ضیا با این عکس از دورانی که کلاس چهارم ابتدایی بود. بله، فقط یک مجری حکیم و عارف مثل علی ضیا میتواند از یک خاطره ی معمولی به یک نتیجه گیری تکان دهنده و متحیرالقلوب برسد!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

شهره قمر با این پست اعلام کرده که قرار است برای اولین بار کنسرت پاپ اجرا کند. شهره ی عزیز، دوستِ خوب و هنرمندم، آن ترکیه است که اوضاعش بلبشو شده، ربطی به ایران ندارد! اینجا همه چی مثل سابق سرجایش است.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

وقتی دوستِ بسکتبالیست داشته باشی.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

کریم انصاری فرد کمی دیرتر از حد معمول اقدام به استهلال ماه شوال کرده است. کریم جان، این سری دیر شد، انشاالله بماند سال بعد.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

لاله خانم این رسمش نیست که فقط قبل از رفتن و قبل از بازگشتن عکس بگذاری، این 5 شب و 6 روز را نپیچان! ما روی شما حساب باز کرده بودیم!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

داریوش سلیمی و آتنه فقیه نصیری در همایش حمایت از بیماران مبتلا به ام اس که در شهر کرج برگزار شده بود.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

امروز علاوه بر آنجلا مرکل، زادروز استاد داوود رشیدی هم هست که آرزوی طول عمر همراه با سلامتی و شادمانی برایشان داریم.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

ماهچهره خلیلی در “آئین” رونمایی از تیزر سینماییِ کنابِ «رویای نیمه شب». بگذارید این آیین را کمی برایتان خُرد کنم. یعنی یک عزیزی یک کتابی نوشته است، سپس برای معرفی این کتاب یک تیزر ساخته اند که ماهچهره خلیلی، متین ستوده و عباس غزالی در آن بازی کرده اند، بعد دوستان تصمیم گرفته اند برای رونمایی از نسخه سینماییِ این تیزر در سینما آزادی یک “آیین” برگزار کنند که این عکس مربوط به این مراسم است!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

عمو کریم قربانی به رستوران امیرغفارمنش رفته بود که این عکس را در کنار هم گرفتند.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

مرتضی پورعلی گنجی از افتخارِ چند روزه ی کار کردن در کنار علی دایی گفت.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

عکس زیبای عمو پورنگ و مادر عزیزش در حال گشت و گذار. کاملاً مشخص است که داریوش بدون توجه به زانوی ناتوانِ مادر جان ایشان را از جلوی اوین تا خود درکه پیاده برده است!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

پارس ناز

ساعت یک بعد از ظهرِ شانزلیزه به درد خودت می‌خورد! اگر مردی عکس از 12 شب به بعدِ این خیابان بگذار!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

شاهرخ استخری شعبه دوم سنجاق فروشی اش را هم افتتاح کرد. از وقتی زیبایی در سادگی معنی شده است، مبحث دیزاین و طراحی داخلی در خیلی از بخش ها خیلی کم خرج تر از گذشته شده است. یک چهارپایه با دو صندلی چوبی؛ واااو عجب دیزاینی!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

کریستیانو رونالدو حسابی مجید یاسر را شرمنده کرد.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

“چیز به شقیقه” ترین پست امروز.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

علی شادمان ضمن خداحافظیِ دردناک با پاریس، برای کنکوری ها آرزوی موفقیت کرد. خیلی ناراحت نباش علی جان، این تور ها می آیند و میروند و هیچکدام ماندنی نیست. تنها چیزی که از آدمی می ماند، نام نیک و اولاد صالح است.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

سلفی مجید صالحی با همایون خان ارشادی در پشت صحنه سریال آسپرین. سکانسی که گویا خیلی مجید را تحت تاثیر قرار داده است.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

یک ترانه فولک آذری هست که میگوید: پنجره دن داش گلیر / آی بری باخ، بری باخ. با مصرع اول کاری نداریم! ولی در مصرع دوم اگر بخواهیم با یک عکس کلمه “بری باخ” را معنی کنیم، این عکس از نازنین بهترین عکسِ ممکن است. جزئیاتش را از دوستان آذری زبانتان بپرسید!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

داستان های عمو عزت و نوه اش.
این قسمت: مالکیت شخصی!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

اگر هم قرار است عکس کودکیِ چهره ها را بگذاریم، بهتر است که کودکی چنین اشخاص شامخ و عزیزی باشد.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

درکت می‌کنیم علی جان. زبان ما هم از این حرکت بند آمده!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

نگار خانم جواهریان که چند هفته ای است تلویزیون هر چه فیلم بازی کرده را دارد پخش می‌کند، به بازار صنایع دستی کودکان کار رفته بود تا از این عزیزان حمایت کند. بازارچه ای که در آن هنر های دستی و محصولاتِ ساخته شده توسط این عزیزان به فروش میرسید.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

سلفی نادر سلیمانی با سردر یک رستوران در یکی از کشورهای عربی که به احتمال زیاد امارات است. البته خیلی مطمئن نیستیم که رستورانِ مذکور مخصوص پذیرایی از انسان ها باشد! با ارتباط این عکس با شعر حسین منزوی هم کلا کاری نداریم.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

استاد جمشید مشایحی، پیش از خواباندن درِ گوشِ جوجه کباب. استاد پس از نوش جان کردنِ غذایش، از تمامی ماکیان علی الخصوص مرغ های گوشتی معذرت خواهی کرد.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

میترا حجار هم برای حضور در مراسمی که در بالا گفتیم به باغ فردوس رفته بود.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

سلفی محسن مسلمان، فوتبالیست اینستاگرام بازِ کشورمان در کنار خواهر زاده اش.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

حمید گودرزی در لباس پلیس. حمید جان، ایشالا در لباس دامادی!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

عکس های بازیگران

عکس عزیزان در روسیه خیلی زیاد شده است. کسی تورِ ارزان روسیه سراغ دارد؟ تعداد ستاره هتل اصلا مهم نیست، فقط لوکیشن اش سن پطرزبورگ باشد، چادر هم باشد می سازیم!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

سمانه پاکدل و خواهر زاده اش به سینما رفته بودند تا بارکد را ببینند، اما اسکنر همراهشان نبود و نتوانستند بارکد ها را بخوانند. (هار هار هار)

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

عباس جمشیدی و همسر جان در حال تاب بازی.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

عکسی عالی از طنازهای جوان در سال های دهه هفتاد. مهرداد نظری، آرش میراحمدی، سعید آقاخانی و یوسف صیادی.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

شهرام حقیقت دوست، یکی دیگر از چهره های حاضر در اکران خصوصی «خبر خاصی نیست» به کارگردانی مصطفی شایسته. مصطفی شایسته پیش از این فیلم نه چندان موفق «من همسرش هستم» را روی پرده سینما برده بود

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

دریای عزیز. لطفاً اگر خصومت شخصی و یا کدورتی با مجید داری، مطرح کن و بگذار حل شود. اگر پا پیش نگذاری ممکن در استودیو فاجعه ای دیگر، این بار با نامِ تو رخ دهد! ممنون!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

نفیسه روشن و رز رضوی در یک کافه در حال اسراف کردنِ چایی هستند.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

مهدی طارمی بار دیگر به پرسپولیس بازگشت. او خود را نهایتش برای انفجار و بمب و عملیات انتحاری آماده کرده بود و برای کودتا اصلآً آمادگی نداشت!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

شقایق فراهانی هم به بازارچه کودکان کار رفته بود.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

…..

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

 اما رامین رضائیان بیدی نبود که با این باد ها بلرزد، همانطور که میبیند این اتفاقات برای او خیلی هم هیجان انگیز است و دارد حسابی بهش خوش میگذرد! البته ناگفته نمامد دو روز پیش رامین رضائیان در اینستاگرام خود از یک سورپرایز خبر داده بود که آن پست او را در فهرست مظنونینِ طراحان کودتا قرار داده است و فعلا تحت نظر است!

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

سلفی مهناز افشار با عکسی نوستالژیک از دوران دبیرستانش. (عکس مربوط به پروژه نهنگ عنبر 2 است)

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

 شبنم قلیخانی هم میهمان برنامه دورهمی شده بود تا طیف تنوعِ میهمانانِ مهران مدیری در دورهمی کماکان وسیع باشد. به انتهای این مطلب رسیدیم. ممنون از اینکه همراهمان بودید.یا علی.

زیباترین عکس های داغ بازیگران و چهره های ایرانی

 

منبع:برترین ها

 

 

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 320 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 7:41

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

کشورهای آمریکا و روسیه پیشرو در تولید اسلحه در جهان هستند و مرگبارترین اسلحه ها هم اکثرا ساخت همین دو کشور است. در این مطلب قصد داریم تا شما را با لیست 10 گانه ای از مرگبار ترین اسلحه های تک تیرانداز از گذشته تا به امروز آشنا کنیم.

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

اسلحه ی شماره 10: 10 SR25

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

SR25 یک اسلحه ی نیمه اتوماتیک است و تک تیر اندازی ویژه محصول شرکت Knight Armament می باشد . 60 درصد از قطعات این تک تیر انداز قابل تعویض با مدل های دیگر این شرکت می باشد که می تواند توانایی آن را افزایش و آن را قابل اعتماد تر سازد . عمده به کارگیری این تک تیرانداز در جریان جنگ افغانستان و همچنین در طی بحران تیمور شرقی بوده است .

اسلحه ی شماره 9 : L42 Enfield

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

L42 Enfield یک تک تیرانداز کلاسیک و شگفت انگیز طراحی شده برای نیروی های نظامی ارتش بریتانیا در طول جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم و همچنین نبرد استقلال ایرلند می باشد . این اسلحه در سال 1895 به وجود آمد و می توان گفت با توجه به دقت آن همچنان به حیات خود ادامه می دهد. این تک تیرانداز قدیمی می تواند اهداف را در فاصله ی 1800 متری مورد هدف قرار دهد .

اسلحه ی شماره 8 :M21

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

M21 یک تک تیرانداز نیمه اتوماتیک آمریکایی ساخت شرکت Springfield Armory و Rock Island Arsenal می باشد . این اسلحه در سال 1969 برای ارتش آمریکا که در جنگ ویتنام به یک تک تیرانداز دقیق نیاز داشت طراحی و ساخته شد .

نسخه ی بهبود یافته از این اسلحه به یک تلسکوپ قابل تنظیم مجهز شده که قابلیت اطمینان و دقت بیش تری را به این اسنایپر بخشیده است . برد مفید این اسله 822 متر و وزن این اسلحه 5.27 کیلوگرم است . چند قبضه از این اسلحه در جنگ عراق نیز مورد استفاده قرار گرفت .

اسلحه ی شماره 7:PSG1

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

PSG1 یک تک تیرانداز نیمه اتوماتیک آلمانی ساخته شده توسط شرکت هکلرکوخ می باشد . ایت تفنگ دقیقا همان معماری ژ-3 اسلحه ی معروف شرکت هکلرکوخ را داراست .

این اسلحه تک تیرانداز با هدف دقت بالا برای یگان های پلیس آلمان جهت درگیری با گروه های تروریستی طراحی و ساخته شده است . این تک تیرانداز بیش تر به دلیل قتل عام سال 1972 شهر مونیخ و آمادگی در برابر حوادث این چنینی طراحی شد . برد موثر این اسلحه 800 متر و وزن آن 7.2 کیلوگرم می باشد . PSG1 با قیمتی ده هزار دلاری یکی از گران ترین اسلحه ها در رده ی خود می باشد .

اسلحه ی شماره 6 :Dragunov SVD

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

Dragunov SVD یکی از آن اسلحه هایی که احتمالا همه ی شما با نام آن آشنا هستید . این اسلحه ساخت جماهیر شوری است و یکی از مشهور ترین و معروف ترین تک تیراندازهایی است که تاکنون ساخته شده است . این تک تیرانداز از پر افتخار ترین اسلحه ها به دلیل نوع طراحی و ساخت است .

دراگونوف به عنوان یک سلاح پشتیبانی تفنگداران نیروهای شوروی جهت هدف قرار دادن دشمن از فاصله ای دور طراحی شده است . از این اسلحه در جنگ های بسیاری استفاده شده که می توان به جنگ ایران و عراق ، جنگ ویتنام ، جنگ یوگسلاوی ، نبرد اوستیای جنوبی در سال 2008 و هم اکنون نیز در سوریه و عراق در حال استفاده است . وزن دراگانوف 4.30 و برد آن 800 متر می باشد .

اسلحه ی شماره 5 : Mosin–Nagant

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

موسین ناگانت یکی از دقیق ترین اسلحه های تک تیرانداز 5 تایی گلنگدنی می باشد . این سلاح توسط ارتش سلطنتی روسیه طراحی و تولید شده است . این تفنگ در میدان های نبرد بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است که از معروف ترین آن ها می توان به جنگ جهانی اول و دوم ، جنگ ویتنام ، جنگ های کره اشاره کرد . از زمان ساخت این اسلحه در سال 1891 تا به امروز 37 میلیون قبضه از آن تولید شده است .

این اسلحه مدل های متفاوتی دارد که اسنایپر تنها یکی از نمونه های آن می باشد و به همین خاطر رقم دقیقی برای برد موثر این اسلحه ذکر نشده اما توان شلیک از مسافت 800 متر در مدل های مختلف این اسلحه وجود دارد.

اسلحه ی شماره 4 : AS50

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

AS50 یک تفنگ جدید ضد زره است که با قابلیت استفاده از مهمات انفجاری می تواند هدف را در فاصله ای بسیار دور مورد اصابت گلوله قرار دهد . این اسلحه در سال 2007 توسط شرکت بریتانیایی Accuracy Inteational ساخته شده است .

AS50 برای تفنگداران انگلیسی و ملوانان آمریکایی تولید شده است . برد این اسلحه 1500 متر می باشد که رقم بسیاری بالایی است اما در عوض وزن بالای آن یکی از معایب آن است که حمل و نقل این اسلحه ی 12 کیلویی را با مشکل خواهد کرد .

اسلحه ی شماره 3 : L115A3

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

L115A3 یک تفنگ گلنگدنی ساخت بریتانیا و محصول همان شرکت اسلحه ی اسلحه ی شماره ی 7 یعنی Accuracy Inteational می باشد . این اسلحه کاربران بسیاری دارد که از آن ها می توان به تفنگداران کشورهای انگلیس و آلمان ، پلیس سلطنتی مالزی ، نیروهای ویژه نروژ و کره جنوبی ، گروه آلفا روسیه و ارتش سنگاپور اشاره کرد .

این اسلحه ی با وزنی 6.5 کیلوگرم ، بردی در حدود 1100 متر دارد . این اسلحه در جنگ های عراق و افغانستان مورد استفاده گسترده قرار گرفته است .

اسلحه ی شماره 2 : BARRETT- M82

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

Barrett M82 یک تیر انداز قدرتمند ساخت ایالات متحده آمریکا می باشد . این سلاح به عنوان یک تک تیرانداز ” یک شلیک یک کشته ” شناخته می شود . این اسلحه همان طور که از نام آن پیداست ساخت شرکت برت فایر آرم ” Barrett firearms ” می باشد .

این اسلحه به دلیل دارا بودن بردی 1800 متری یکی از بهترین ها در میان تک تیراندازهای کنونی جهان می باشد . این اسلحه آنقدر قدرتمند است که می تواند در دیواری نفوذ و هدف را با دقت هر چه تمام تر مورد اصابت قرار دهد.

سرعت خروج گلوله در این اسلحه 853 متر بر ثانیه می باشد و خشاب این اسلحه اجازه ی شلیک 10 گلوله را می دهد همچنین وزن این اسلحه 14 کیلوگرم می باشد . این اسلحه تاکنون در کشورهای بسیاری مورد استفاده قرار گرفته که از آن ها می توان به ایالات متحده ، انگلستان ، نروژ ، لهستان ، تونس ، ترکیه ، امارات متحده ، قطر ، آرژانتین ، شیلی ، کانادا ، مکزیک و … اشاره کرد .

اسلحه ی شماره 1 : CheyTac Intervention M200

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

CheyTac Intervention M200 از دوربرد ترین تک تیراندازهای مدرنی محسوب می شود که تاکنون در جهان ساخته شده است. این اسلحه توسط شرکت چی تاک ساخته شده و برد آن 2000 متر می باشد که با توجه به مدل های دیگر آن این رقم به 2300 متر نیز افزایش پیدا می کند .

این اسلحه مجهز به یک مسافت سنج لیزری است که می تواند فاصله را تا 6 کیلومتر محاسبه کند مجهز شدن به دوربین دید در شب و سنسور اندازه گیری از دیگر ویژگی های M200 می باشد . وزن این اسلحه 14 کیلوگرم است و به جزء کشور سازنده ی آن توسط نیروی دیگر در سطح جهانی مورد استفاده می گیرند که عبارتند از :

گروه ضد تروریستی GROM لهستان
نیروهای ویژه ترکیه
نیروهای ویژه SRR-61 اردن
یگان های ویژه دریایی آرژانتین

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 263 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 23:53

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

برخی افراد علاقه خاصی به موارد ترسناک و وحشتناک دارند,مانند این پسر به نام سزار که این تصاویر ترسناک را خلق کرده است. نام من سزار است و من هنرمند تحصیل کرده در رشته هنر های زیبا و گرافیکی در لس آنجلس، کالیفرنیا هستم.

من همیشه عاشق ترکیب کردن تصاویر و ایجاد جلوه های ویژه و جدید در عکس ها بوده ام و سعی کردم همیشه جلوه های متفاوت رو از انسان ها با ترکیب عکس ها به وسیله فتوشاپ به وجود بیاورم.

در این سری از عکس های خودم و به مناسبت جشن هالووین تصمیم گرفتم عکس های وحشتناک و خیلی خفن رو با استفاده از نرم افزار فتوشاپ و ترکیب کردن عکس ها از چهره های وحشت زده ایجاد کنم. 

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 23:53

رویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیل

رویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیل

تحصیل و درس خواندن و به دنبال آن داشتن آینده ای روشن از آرزوی های هر جوانی است و برای رسیدن به ان تلاش میکند.سال ها درس میخواند و هزینه متحمل میشود تا در آینده در جامعه خود جایگاه مناسبی داشته باشد.اما در کشور ایران اوضاع برای جوانان تحصیلکرده طور دیگری رقم خورده است. 

کشور ایران با دارا بودن ۸۰ میلیون نفر از نظر جمعیت در رتبه ۱۶ام جهان قرار دارد! به استناد آخرین گزارش مرکز آمار ایران، در سال ١٣٩٢ حدود ۵ میلیون و ٩٠٠ هزار نفر جمعیت دارای تحصیلات عالی را مردان و حدود ۵ میلیون و ١٠٠ هزار نفر را زنان تشکیل داده‌اند که ٢ میلیون و ٣٠٠ هزار نفر (۳۹٫۰ درصد) از مردان و ٣ میلیون و ۴٠٠ هزار نفر (۶۵٫۶ درصد) از زنان بیکار بوده‌اند.

هم‌اکنون بیش از ۱۲ میلیون نفر در مقطع دیپلم و پیش‌دانشگاهی قرار دارند که به صورت بالقوه می‌تواند موجی از تقاضای کار در آینده نزدیک، برای کشور ایجاد کند.

در وضعیت کنونی سالانه بیش از ۳۵۰ هزار دانشجو از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فارغ التحصیل می شوند! و این در حالیست که طبق گفته ریس اتاق بازرگانی ایران هر ساعت ۱۵۰ نفر به جمع بیکاران ایران اضافه می شود!

طبق اعلام مجله اقتصادی فوربس و تحقیقات انجام گرفته در مجمع جهانی اقتصاد، ایران با تربیت سالانه ۲۳۳ هزار و ۶۹۵ دانشجو به نسبت جمعیت، در رتبه اول تربیت مهندس در دنیا قرار میگیرد. این مسئله به کابوسی برای دانشجویان در مورد آینده شغلی شان تبدیل شده است!

احراز مشاغل بدون تخصص لازم و حتی داشتن مدارک دانشگاهی غیر مرتبط، باعث عدم کارآیی لازم در شغل و همچنین ارائه خدمات نامناسب و مشکلات اجتماعی عدیده ای می شود! از طرفی دیگر، بسیاری از فارغ التحصیلان و حتی نخبه های دانشگاههای معتبر در مشاغل غیرمرتبط و سطح پایین مشغول به کار شده اند که این خط بطلانی بر سالها تحصیل و کسب تخصص توسط این افراد است!

این مجموعه نمونه ای از وضعیت موجود اشتغال بسیاری از فارغ التحصیلان مراکز آموزش عالی در ایران می باشد.

رویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلاسماعیل | تحصیلات: فوق لیسانس حقوق | شغل: راننده مینی بوسرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلعلیرضا | تحصیلات: کارشناس امداد و نجات آتش نشانی | شغل: کارگر فست فودرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلامین | تحصیلات: دکترای باستان شناسی | شغل: آرایشگر مردانهرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلامیرعلی | تحصیلات: فوق لیسانس زبان انگلیسی | شغل: نگهبان کارگاه ساختمانیرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلآرش | تحصیلات: لیسانس مدیریت بازرگانی | شغل: نقاش ساختمانرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلآرش | تحصیلات: لیسانس مهندسی الکترونیک | شغل: کلیدسازرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلحمید | تحصیلات: لیسانس مهندسی شیمی | شغل: فروشنده لوازم جانبی موبایلرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلحسن | تحصیلات: فوق لیسانس کتابداری | شغل: کارگر مزرعهرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلمهدی | تحصیلات: فوق لیسانس روانشناسی | شغل: حسابدار اداره دولتیرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلمصیب | تحصیلات: لیسانس مهندسی مکانیک سیالات | شغل: کارگر سبدسازیرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلمهدی | تحصیلات: فوق لیسانس کارگردانی | شغل: کارگر سوپرمارکترویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلنرگس | تحصیلات: لیسانس فقه و حقوق | شغل: مربی مهد کودکرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلنرگس | تحصیلات: لیسانس مدیریت دولتی | شغل: تصویربردار مجالسرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلسعادت | تحصیلات: فوق لیسانس ادبیات | شغل: خدمات تایپ و کپیرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلشهرام | تحصیلات: لیسانس مهندسی کشاورزی | شغل: فروشنده لوازم جانبی رایانه

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 213 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 23:53

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

کشورهای آمریکا و روسیه پیشرو در تولید اسلحه در جهان هستند و مرگبارترین اسلحه ها هم اکثرا ساخت همین دو کشور است. در این مطلب قصد داریم تا شما را با لیست 10 گانه ای از مرگبار ترین اسلحه های تک تیرانداز از گذشته تا به امروز آشنا کنیم.

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

اسلحه ی شماره 10: 10 SR25

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

SR25 یک اسلحه ی نیمه اتوماتیک است و تک تیر اندازی ویژه محصول شرکت Knight Armament می باشد . 60 درصد از قطعات این تک تیر انداز قابل تعویض با مدل های دیگر این شرکت می باشد که می تواند توانایی آن را افزایش و آن را قابل اعتماد تر سازد . عمده به کارگیری این تک تیرانداز در جریان جنگ افغانستان و همچنین در طی بحران تیمور شرقی بوده است .

اسلحه ی شماره 9 : L42 Enfield

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

L42 Enfield یک تک تیرانداز کلاسیک و شگفت انگیز طراحی شده برای نیروی های نظامی ارتش بریتانیا در طول جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم و همچنین نبرد استقلال ایرلند می باشد . این اسلحه در سال 1895 به وجود آمد و می توان گفت با توجه به دقت آن همچنان به حیات خود ادامه می دهد. این تک تیرانداز قدیمی می تواند اهداف را در فاصله ی 1800 متری مورد هدف قرار دهد .

اسلحه ی شماره 8 :M21

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

M21 یک تک تیرانداز نیمه اتوماتیک آمریکایی ساخت شرکت Springfield Armory و Rock Island Arsenal می باشد . این اسلحه در سال 1969 برای ارتش آمریکا که در جنگ ویتنام به یک تک تیرانداز دقیق نیاز داشت طراحی و ساخته شد .

نسخه ی بهبود یافته از این اسلحه به یک تلسکوپ قابل تنظیم مجهز شده که قابلیت اطمینان و دقت بیش تری را به این اسنایپر بخشیده است . برد مفید این اسله 822 متر و وزن این اسلحه 5.27 کیلوگرم است . چند قبضه از این اسلحه در جنگ عراق نیز مورد استفاده قرار گرفت .

اسلحه ی شماره 7:PSG1

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

PSG1 یک تک تیرانداز نیمه اتوماتیک آلمانی ساخته شده توسط شرکت هکلرکوخ می باشد . ایت تفنگ دقیقا همان معماری ژ-3 اسلحه ی معروف شرکت هکلرکوخ را داراست .

این اسلحه تک تیرانداز با هدف دقت بالا برای یگان های پلیس آلمان جهت درگیری با گروه های تروریستی طراحی و ساخته شده است . این تک تیرانداز بیش تر به دلیل قتل عام سال 1972 شهر مونیخ و آمادگی در برابر حوادث این چنینی طراحی شد . برد موثر این اسلحه 800 متر و وزن آن 7.2 کیلوگرم می باشد . PSG1 با قیمتی ده هزار دلاری یکی از گران ترین اسلحه ها در رده ی خود می باشد .

اسلحه ی شماره 6 :Dragunov SVD

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

Dragunov SVD یکی از آن اسلحه هایی که احتمالا همه ی شما با نام آن آشنا هستید . این اسلحه ساخت جماهیر شوری است و یکی از مشهور ترین و معروف ترین تک تیراندازهایی است که تاکنون ساخته شده است . این تک تیرانداز از پر افتخار ترین اسلحه ها به دلیل نوع طراحی و ساخت است .

دراگونوف به عنوان یک سلاح پشتیبانی تفنگداران نیروهای شوروی جهت هدف قرار دادن دشمن از فاصله ای دور طراحی شده است . از این اسلحه در جنگ های بسیاری استفاده شده که می توان به جنگ ایران و عراق ، جنگ ویتنام ، جنگ یوگسلاوی ، نبرد اوستیای جنوبی در سال 2008 و هم اکنون نیز در سوریه و عراق در حال استفاده است . وزن دراگانوف 4.30 و برد آن 800 متر می باشد .

اسلحه ی شماره 5 : Mosin–Nagant

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

موسین ناگانت یکی از دقیق ترین اسلحه های تک تیرانداز 5 تایی گلنگدنی می باشد . این سلاح توسط ارتش سلطنتی روسیه طراحی و تولید شده است . این تفنگ در میدان های نبرد بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است که از معروف ترین آن ها می توان به جنگ جهانی اول و دوم ، جنگ ویتنام ، جنگ های کره اشاره کرد . از زمان ساخت این اسلحه در سال 1891 تا به امروز 37 میلیون قبضه از آن تولید شده است .

این اسلحه مدل های متفاوتی دارد که اسنایپر تنها یکی از نمونه های آن می باشد و به همین خاطر رقم دقیقی برای برد موثر این اسلحه ذکر نشده اما توان شلیک از مسافت 800 متر در مدل های مختلف این اسلحه وجود دارد.

اسلحه ی شماره 4 : AS50

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

AS50 یک تفنگ جدید ضد زره است که با قابلیت استفاده از مهمات انفجاری می تواند هدف را در فاصله ای بسیار دور مورد اصابت گلوله قرار دهد . این اسلحه در سال 2007 توسط شرکت بریتانیایی Accuracy Inteational ساخته شده است .

AS50 برای تفنگداران انگلیسی و ملوانان آمریکایی تولید شده است . برد این اسلحه 1500 متر می باشد که رقم بسیاری بالایی است اما در عوض وزن بالای آن یکی از معایب آن است که حمل و نقل این اسلحه ی 12 کیلویی را با مشکل خواهد کرد .

اسلحه ی شماره 3 : L115A3

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

L115A3 یک تفنگ گلنگدنی ساخت بریتانیا و محصول همان شرکت اسلحه ی اسلحه ی شماره ی 7 یعنی Accuracy Inteational می باشد . این اسلحه کاربران بسیاری دارد که از آن ها می توان به تفنگداران کشورهای انگلیس و آلمان ، پلیس سلطنتی مالزی ، نیروهای ویژه نروژ و کره جنوبی ، گروه آلفا روسیه و ارتش سنگاپور اشاره کرد .

این اسلحه ی با وزنی 6.5 کیلوگرم ، بردی در حدود 1100 متر دارد . این اسلحه در جنگ های عراق و افغانستان مورد استفاده گسترده قرار گرفته است .

اسلحه ی شماره 2 : BARRETT- M82

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

Barrett M82 یک تیر انداز قدرتمند ساخت ایالات متحده آمریکا می باشد . این سلاح به عنوان یک تک تیرانداز ” یک شلیک یک کشته ” شناخته می شود . این اسلحه همان طور که از نام آن پیداست ساخت شرکت برت فایر آرم ” Barrett firearms ” می باشد .

این اسلحه به دلیل دارا بودن بردی 1800 متری یکی از بهترین ها در میان تک تیراندازهای کنونی جهان می باشد . این اسلحه آنقدر قدرتمند است که می تواند در دیواری نفوذ و هدف را با دقت هر چه تمام تر مورد اصابت قرار دهد.

سرعت خروج گلوله در این اسلحه 853 متر بر ثانیه می باشد و خشاب این اسلحه اجازه ی شلیک 10 گلوله را می دهد همچنین وزن این اسلحه 14 کیلوگرم می باشد . این اسلحه تاکنون در کشورهای بسیاری مورد استفاده قرار گرفته که از آن ها می توان به ایالات متحده ، انگلستان ، نروژ ، لهستان ، تونس ، ترکیه ، امارات متحده ، قطر ، آرژانتین ، شیلی ، کانادا ، مکزیک و … اشاره کرد .

اسلحه ی شماره 1 : CheyTac Intervention M200

با مرگبارترین اسلحه های تک تیرانداز آشنا شوید

CheyTac Intervention M200 از دوربرد ترین تک تیراندازهای مدرنی محسوب می شود که تاکنون در جهان ساخته شده است. این اسلحه توسط شرکت چی تاک ساخته شده و برد آن 2000 متر می باشد که با توجه به مدل های دیگر آن این رقم به 2300 متر نیز افزایش پیدا می کند .

این اسلحه مجهز به یک مسافت سنج لیزری است که می تواند فاصله را تا 6 کیلومتر محاسبه کند مجهز شدن به دوربین دید در شب و سنسور اندازه گیری از دیگر ویژگی های M200 می باشد . وزن این اسلحه 14 کیلوگرم است و به جزء کشور سازنده ی آن توسط نیروی دیگر در سطح جهانی مورد استفاده می گیرند که عبارتند از :

گروه ضد تروریستی GROM لهستان
نیروهای ویژه ترکیه
نیروهای ویژه SRR-61 اردن
یگان های ویژه دریایی آرژانتین

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 330 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 4:47

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

برخی افراد علاقه خاصی به موارد ترسناک و وحشتناک دارند,مانند این پسر به نام سزار که این تصاویر ترسناک را خلق کرده است. نام من سزار است و من هنرمند تحصیل کرده در رشته هنر های زیبا و گرافیکی در لس آنجلس، کالیفرنیا هستم.

من همیشه عاشق ترکیب کردن تصاویر و ایجاد جلوه های ویژه و جدید در عکس ها بوده ام و سعی کردم همیشه جلوه های متفاوت رو از انسان ها با ترکیب عکس ها به وسیله فتوشاپ به وجود بیاورم.

در این سری از عکس های خودم و به مناسبت جشن هالووین تصمیم گرفتم عکس های وحشتناک و خیلی خفن رو با استفاده از نرم افزار فتوشاپ و ترکیب کردن عکس ها از چهره های وحشت زده ایجاد کنم. 

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

عکس های ترسناک مخصوص هالووین (18+)

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 320 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 4:47

رویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیل

رویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیل

تحصیل و درس خواندن و به دنبال آن داشتن آینده ای روشن از آرزوی های هر جوانی است و برای رسیدن به ان تلاش میکند.سال ها درس میخواند و هزینه متحمل میشود تا در آینده در جامعه خود جایگاه مناسبی داشته باشد.اما در کشور ایران اوضاع برای جوانان تحصیلکرده طور دیگری رقم خورده است. 

کشور ایران با دارا بودن ۸۰ میلیون نفر از نظر جمعیت در رتبه ۱۶ام جهان قرار دارد! به استناد آخرین گزارش مرکز آمار ایران، در سال ١٣٩٢ حدود ۵ میلیون و ٩٠٠ هزار نفر جمعیت دارای تحصیلات عالی را مردان و حدود ۵ میلیون و ١٠٠ هزار نفر را زنان تشکیل داده‌اند که ٢ میلیون و ٣٠٠ هزار نفر (۳۹٫۰ درصد) از مردان و ٣ میلیون و ۴٠٠ هزار نفر (۶۵٫۶ درصد) از زنان بیکار بوده‌اند.

هم‌اکنون بیش از ۱۲ میلیون نفر در مقطع دیپلم و پیش‌دانشگاهی قرار دارند که به صورت بالقوه می‌تواند موجی از تقاضای کار در آینده نزدیک، برای کشور ایجاد کند.

در وضعیت کنونی سالانه بیش از ۳۵۰ هزار دانشجو از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فارغ التحصیل می شوند! و این در حالیست که طبق گفته ریس اتاق بازرگانی ایران هر ساعت ۱۵۰ نفر به جمع بیکاران ایران اضافه می شود!

طبق اعلام مجله اقتصادی فوربس و تحقیقات انجام گرفته در مجمع جهانی اقتصاد، ایران با تربیت سالانه ۲۳۳ هزار و ۶۹۵ دانشجو به نسبت جمعیت، در رتبه اول تربیت مهندس در دنیا قرار میگیرد. این مسئله به کابوسی برای دانشجویان در مورد آینده شغلی شان تبدیل شده است!

احراز مشاغل بدون تخصص لازم و حتی داشتن مدارک دانشگاهی غیر مرتبط، باعث عدم کارآیی لازم در شغل و همچنین ارائه خدمات نامناسب و مشکلات اجتماعی عدیده ای می شود! از طرفی دیگر، بسیاری از فارغ التحصیلان و حتی نخبه های دانشگاههای معتبر در مشاغل غیرمرتبط و سطح پایین مشغول به کار شده اند که این خط بطلانی بر سالها تحصیل و کسب تخصص توسط این افراد است!

این مجموعه نمونه ای از وضعیت موجود اشتغال بسیاری از فارغ التحصیلان مراکز آموزش عالی در ایران می باشد.

رویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلاسماعیل | تحصیلات: فوق لیسانس حقوق | شغل: راننده مینی بوسرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلعلیرضا | تحصیلات: کارشناس امداد و نجات آتش نشانی | شغل: کارگر فست فودرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلامین | تحصیلات: دکترای باستان شناسی | شغل: آرایشگر مردانهرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلامیرعلی | تحصیلات: فوق لیسانس زبان انگلیسی | شغل: نگهبان کارگاه ساختمانیرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلآرش | تحصیلات: لیسانس مدیریت بازرگانی | شغل: نقاش ساختمانرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلآرش | تحصیلات: لیسانس مهندسی الکترونیک | شغل: کلیدسازرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلحمید | تحصیلات: لیسانس مهندسی شیمی | شغل: فروشنده لوازم جانبی موبایلرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلحسن | تحصیلات: فوق لیسانس کتابداری | شغل: کارگر مزرعهرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلمهدی | تحصیلات: فوق لیسانس روانشناسی | شغل: حسابدار اداره دولتیرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلمصیب | تحصیلات: لیسانس مهندسی مکانیک سیالات | شغل: کارگر سبدسازیرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلمهدی | تحصیلات: فوق لیسانس کارگردانی | شغل: کارگر سوپرمارکترویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلنرگس | تحصیلات: لیسانس فقه و حقوق | شغل: مربی مهد کودکرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلنرگس | تحصیلات: لیسانس مدیریت دولتی | شغل: تصویربردار مجالسرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلسعادت | تحصیلات: فوق لیسانس ادبیات | شغل: خدمات تایپ و کپیرویای نافرجام جوانان تحصیل کرده درباره تحصیلشهرام | تحصیلات: لیسانس مهندسی کشاورزی | شغل: فروشنده لوازم جانبی رایانه

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 252 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 4:47

تابستان و معرفی محبوب ترین برندهای عینک آفتابی

تابستان و معرفی محبوب ترین برندهای عینک آفتابی 

آفتاب برای ما آزاردهنده است آن هم از نوع تابستانی اش اما اکنون ما میتوانیم با استفاده از عینک های آفتابی هم جلوی آفتاب را بگیریم و هم خوش تیپ تر شویم.  در بین انبوه برندهای در حال رقابت عینک‌های معروف Fendi با طرح‌های متفاوت تری که به بازار ارائه کرده است طرفداران بیشتری دارد.

طرح‌هایی از عینک‌های چشم گربه‌ای و پروانه‌ای برای خانم‌های مشکل‌پسند و عینک‌هایی با فریم مربع‌شکل و به رنگ سیاه با دسته‌های نسبتا کلفت برای آقایان که در یک نگاه همه ویژگی‌های یک عینک آفتابی مناسب را برای محافظت از چشم‌ها در برابر آفتاب دارد.

البته در مجموعه عینک‌های تابستانه برند PRADA و LV هم نمونه‌های چشمنوازی از این سبک پرطرفدار وجود دارد.

از طرفی دیگر فریم‌های با کیفیت ویفر که مدت کمی از عمر محبوبیت آن می‌گذرد و در بین جوان‌ها طرفداران بیشماری دارد. بویژه این که نمونه‌های بسیار زیادی از آن در چشم سیاستمداران و چهره‌های مشهور دنیا دیده می‌شود.

پس این عینک‌های کلاسیک و خوش‌ظاهر برای گذراندن تابستان امسال گزینه قابل توجهی به شمار می‌آیند بویژه این که طرح‌های زیادی از این سبک در برندهای NINA RICCI، RAY BAN،DKNY و BOTEGA VENETA موجود است و حتما برای انتخاب و سلیقه شما هم برنامه ریزی کرده‌اند.

طراحان عینک‌های سبک مدرن هم برای فصل تابستان امسال دست روی دست نگذاشته‌اند و نمونه‌های تازه از فریم‌های D شکل با شیشه‌های رنگی را پشت ویترین مغازه‌های خود قرار داده‌اند. اگر شما هم این سبک مدرن عینک را روی صورت خود می‌پسندید برای انتخاب، سری به کالکشن‌های PADA، RAYBAN و GUCCI بزنید.

عینک‌های زنانه و مردانه‌ای که در قسمت بالایی تا پرچ خود فریم مشکی و در نهایت شیشه‌هایی براق به رنگ‌های مختلف دارند.

فارغ از هر شکل و مدل فریم‌های مرسوم با قالب‌های تکراری خیلی‌ها برای متفاوت ظاهر شدن به دنبال تغییرات کوچک می‌گردند. تغییراتی که حتی با انتخاب یک فریم متفاوت در این فصل ظاهری منحصربه‌فرد از شما به نمایش می‌گذارد.

عینک‌های گرد که در دهه‌های 60 و 70 میلادی در بین خانم‌ها بازار داغ و طرفداران بی‌شماری داشت حالا دوباره با کمی تغییر در رنگ و جنس و استفاده از نگین‌های ریز و درشت در صف مدل‌های محبوب برندهایی مانند JOE ،PAUL ،CHALAYAN و MICHEAL KORS قرار گرفته است.

از محبوب‌ترین سبک عینک‌های دودی که هنوز هم چیزی از ارزش و جذابیت‌های آن برای تابستان امسال کم نشده، مدل Aviator یا همان خلبانی معروف است. معروف‌ترین فرم عینک که امسال هم در اندازه فریم‌های کوچک و بزرگ در کلکسیون برندهای GUCCI ، FORDDIOR ،‌RAYBAN ،CARRERA VALENTINO TOM و حضور پیدا کرده و با بیشتر صورت‌ها هماهنگی خوبی دارد.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 234 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 22:46

کریستیانو رونالدو و اتومبیل جدیدش پس از یورو

کریستیانو رونالدو و اتومبیل جدیدش پس از یورو

رونالدو با همه سختی هایی که پشت سر گذاشت بالاخره با کمک تیم مسنجم پرتغال توانست جام قهرمانی اروپا را بالای سر ببرد. تیم ملی فوتبال پرتغال در فینال یورو 2016 با شکست تیم ملی فوتبال فرانسه برای نخستین بار قهرمان جام ملت های اروپا شد تا اکنون رونالدو و یارانش روی ابرها سیر کنند.

رونالدو پس از این قهرمانی شیرین به جزیره ایبزای اسپانیا رفته و حسابی خوش می گذراند. او در حالی در تعطیلات به سر می برد که شرکت بوگاتی اتومبیل جدید این بازیکن را برای تحویل به او آماده کرد است. قیمت این اتومبیل حدود دو و نیم میلیون یورو است که می شود چیزی حدود 9 میلیارد و 750 میلیون تومان…

رونالدو یکی از چهره هایی است که برای این برند لوکس اتومبیل تبلیغ می کند.

کریستیانو رونالدو و اتومبیل جدیدش پس از یورو

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 22:46

درباره فواید مدیتیشن بیشتر بدانیم

درباره فواید مدیتیشن بیشتر بدانیم 

مدیتیشن ورزش تسلط بر ذهن است و برای یافتن آرامش از درون و حس خوشحالی درونی تاثیر دارد.مدیتیشن و فعالیت های مداوم بدنی منجر به افزایش عقل و منطق می شود. نتایج مطالعه محققان دانشگاه شیکاگو آشکار ساخت افرادی که تمارین مدیتیشن انجام می دهند در مقایسه با افرادی که چنین فعالیتی را انجام نمی دهند از هوش و منطق بالاتری برخوردارند.

همچنین مدیتیشن به عنوان کاهنده استرس یا تسکین دهنده درد عمل می کند و به کاهش اضطراب نیز کمک می کند.

محققان در این مطالعه با استفاده از ابزار معروف اینترنتی موسوم به Survey Monkeyکه عمدتا برای انجام نظرسنجی ها و مطالعات علمی مورد استفاده واقع می شود، از ۲۹۸ شرکت کننده نظرسنجی خودگزارش دهی بعمل آوردند.

در این نظرسنجی در مورد تجربه مربیان و دانش آموختگان مدیتیشن هم از لحاظ تعداد سال و هم ساعت تمرین، تکنیک های مورداستفاده در راستای بهبود حفظ تعادل و حرکات، و بهبود حرکات فیزیکی و کاهش درد پرسیده شد.همچنین در این پرسشنامه سوالاتی نیز در مورد خصوصیات فکری مرتبط با هوش و منطق، نظیر حس همدردی و اضطراب پرسیده شده بود.

مطالعات و بررسی ها نشان داد افراد ابتدا دارای منطق پایین تری بودند اما به مرور زمان با انجام تمارین مدیتیشن، سطح منطق آنها افزایش یافته بود.

اخبار پلیسی...
ما را در سایت اخبار پلیسی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دانلودی mashnews بازدید : 199 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 21:08